Pohľad tretej osoby:
Becky ležala na zemi,a bola v bezvedomí.Rozleteli dvere,a stála v dverách Cristie.
,,Preboha," skríkla,a rozbehla sa k Becky.
Nechápala to,čo sa stalo.Veď,aká bola štastná a zrazu? Našla,ju tu predavkovanú a podrezanú.
,,Bude v poriadku,že Matthew?
," opýtala,sa kolegu.,,To,ti momentálne neviem povedať," zahlásil,a naložili ju do sanitky.
Becky otvorila oči,a uprela svoj zrak na Cristie.
,,Becky,čo si to spravila?," šepla,a chytila jej ruku.
,,Podviedol,ma," šepla,a so sľzami v očiach sa pozrela na Cristie.
Cristie:
Bola,som na Luke-a naštvaná.Ako jej to mohol znovu urobiť? Znovu jej ublížil.Keď ho,stretnem nie..Ja mu zavolám.On není vôbez schopný jej zavolať a už vôbez nie jej napísať smsku.Sanitka sa zastavila a už Becky brali do nemocnice.Medzitým som sa neovládla,a hneď som zavolala Luke-ovi.
,,Môžeš prísť do nemocnice?," opýtam sa ho pokojným hlasom.
,,Prečo? Som,na túrne a nemám čas," zavrčal,otravným hlasom.
,,Tak prídeš?!," zvriesknem,na Luke-a.
,,Fajn!,"
Vôbez,sa neopýtal na Becky.Veď,
Becky je Luke-ova manželka ale ako vidím zabudol na Becky.Len,
nech si je tam s tymí štetkami.,,Tak?," opýtam,sa doktora keď vyjde z jej izby.
,,Cristie.Skoro,zomrela.Podrezala,si život a dosť liekov zjedla.Keby,
si neprišla tak by bola mrtvá,ale zachránili sme ju," vydýchnem,si.,,Ďakujem,pán doktor," poviem,a pousmejem sa.
,,Cristie," Za chrbtom som počula hlas Luke-a.
,,Teraz ma počúvaj Hemmings! Becky sa kôli tebe podrezala,a
ty? Ty si užívaš.Nevieš s kým? Nevieš? Tak ja ti to poviem.S Barbarou Palvin.6 mesiacov,6 mesiacov si saneozval,nenapísal si jej.Čakalo na to,zatiaľ čo ty si šukal s ňou! Vieš čo si? Si nadržaný bastard! Vieš ako trpí? Nie nevieš a prečo? Lebo si nebol doma.Plakala a ty si ju neustále podvádzal,"zvriesknem na ňho.Ako,to mohol urobiť? Ako?
,,S nikým som nespal," argumentoval,a hodila som do ňho noviny.
Luke Hemmings [20] zrejme,ho už omrzela manželka a tak si v noci užil s neznamým dievčatom.Teda,nie tak neznáme.To dievča je Barbara Palvin.Pár,videli v kľube v Santa Monice včera v noci.Není to po prvý krát.
,,S Barbou som nebol! Teda,bol ale nespal som s ňou," bránil,sa.
,,Vieš,čo? Neverím,ti ani slovo!," zakričím,a odidem preč.
BINABASA MO ANG
Unesená! [Upravuje sa]
FanfictionDve odlišné životy.Úplne odlišné svety.Dokažú si nájsť cestu k sebe napriek týmto rozdieľom? Aax