Uni
စန္ဒီ " မင်းကိုတို့ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရချင်တယ် မဖြစ်နိုင်မှန်းသိပါတယ် အချိန် ၁ လပဲကျန်တော့တာမို့ တို့မှာ မျှော်လင့်ခွင့်ရှိတယ်မဲ့လားဟင် "
ယမင်းသိင်္ဂီ " မင်းကိုယ့်ကို ဘယ်တော့မှ ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရမှာမဟုတ်ဘူး မမျှော်လင့်ရင်ပိုကောင်းမယ် ကိုယ့်မှာ သူတစ်ယောက်ပဲရှိတယ် စန္ဒီမင်းမှတ်ထားပါ မင်းကိုယ့်ကိုလိုချင်နေသရွေ့ကိုယ့်ကိုရမှာမဟုတ်သလို ဘယ်တော့မှ ရမှာမဟုတ်ဘူး "
~~~
စန္ဒီ " တို့ချစ်တာ မင်းကိုသိင်္ဂီ မင်းချစ်တာကတော့ တို့မဟုတ်တဲ့သူ့ကိုပေါ့ မင်းမသိတာက မင်းချစ်တဲ့သူကလဲ မင်းကိုမချစ်တာကို "
သိင်္ဂီ " ဘယ်ကယုံကြည်ချက်တွေနဲ့လာပြောနေတာလဲ စန္ဒီ "
စန္ဒီ " မင်းတစ်နေ့သိလာမှာပါ "
~~~
သိင်္ဂီ " စန္ဒီ မင်းမှားသွားပြီ "
စန္ဒီ " အစကတည်းက တို့မှားမှန်းသိပါတယ် တို့မှမင်းကိုမပိုင်ဆိုင်ရရင် မင်းလဲသူ့ကိုမပိုင်ဆိုင်စေရဘူး အသက်နဲ့ရင်းရမယ်ဆိုရင်တောင်ပေါ့ "
~~~
သိင်္ဂီ " ကိုယ်မှားသွားပါတယ်စန္ဒီ မင်းကိုမရွေးခဲ့ပဲ သူ့ကိုရွေးခဲ့မိလို့ "
_ " နောင်တမရပါနဲ့တော့ သူမရှိတော့ဘူးယမင်းရဲ့ "
aon
11,8,2024
🔜Zawgyi
စႏၵီ " မင္းကိုတို႔ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခ်င္တယ္ မျဖစ္ႏိုင္မွန္းသိပါတယ္ အခ်ိန္ ၁ လပဲက်န္ေတာ့တာမို႔ တို႔မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခြင့္ရွိတယ္မဲ့လားဟင္ "
ယမင္းသိဂႌ " မင္းကိုယ့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရမွာမဟုတ္ဘူး မေမွ်ာ္လင့္ရင္ပိုေကာင္းမယ္ ကိုယ့္မွာ သူတစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္ စႏၵီမင္းမွတ္ထားပါ မင္းကိုယ့္ကိုလိုခ်င္ေနသေ႐ြ႕ကိုယ့္ကိုရမွာမဟုတ္သလို ဘယ္ေတာ့မွ ရမွာမဟုတ္ဘူး "
~~~
စႏၵီ " တို႔ခ်စ္တာ မင္းကိုသိဂႌ မင္းခ်စ္တာကေတာ့ တို႔မဟုတ္တဲ့သု႔ကိုေပါ့ မင္းမသိတာက မင္းခ်စ္တဲ့သူကလဲ မင္းကိုမခ်စ္တာကို "
သိဂႌ " ဘယ္ကယုံၾကည္ခ်က္ေတြနဲ႔လာေျပာေနတာလဲ စႏၵီ "
စႏၵီ " မင္းတစ္ေန႔သိလာမွာပါ "
~~~
သိဂႌ " စႏၵီ မင္းမွားသြားၿပီ "
စႏၵီ " အစကတည္းက တို႔မွားမွန္းသိပါတယ္ တို႔မွမင္းကိုမပိုင္ဆိုင္ရရင္ မင္းလဲသူ႔ကိုမပိုင္ဆိုင္ေစရဘူး အသက္နဲ႔ရင္းရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ေပါ့ "
~~~
သိဂႌ " ကိုယ့္မွားသြားပါတယ္စႏၵီ မင္းကိုမေ႐ြးခဲ့ပဲ သူ႔ကိုေ႐ြးခဲ့မိလို႔ "
_ " ေနာင္တမရပါနဲ႔ေတာ့ သူမရွိေတာ့ဘူးယမင္းရဲ႕ "
aon
11,8,2024
🔜
YOU ARE READING
နေရောင်ခြည်ရဲ့တစ်ဖက်ကမ်း
RomanceUni ကလျာစန္ဒီ "တို့နှစ်ယောက်သာ ကောင်းတဲ့တွေ့ဆုံမှုတစ်ခုရှိခဲ့မယ်ဆိုရင် တို့ မင်းကိုချစ်ခဲ့မိမှာ မဟုတ်ဘူး ချစ်ခဲ့မိပြီ " ယမင်းသိင်္ဂီ "ကောင်းခြင်းဆိုးခြင်း တွေ့ဆုံမှုကို ငါကိုယ်တိုင် သတ်မှတ်မယ် " aon 11,8,2024 Zawgyi ကလ်ာစႏၵီ "တ...