6-😳Yine ve Yine Şok😳

80 8 7
                                    

Taehyung:

Alarmı yirmi defa ertelememe rağmen hala çalıyordu.Yirmi defa dedimya hani o lafın gelişi filan da değildi ciddi ciddi kaç kere çaldığını saydım.Artık çalmasına dayanamadığım için bu savaşı kaybederek yataktan kalktım.Kalktım kalkmasına da 1 saniye bile ayakta durmadan yeri boyladım. Ahhhh kıçım acıyor diye hayıflanırken birden halıyı gördüm yumuşacık duruyordu ve bana sanki üzerime yat der gibi baktığı için bende onu kıramadım ve üzerine yattım.Asla kendi isteğimle yatmadım canım aaaaa kuru iftira.Tam halının üzerinde cips kırıntılarıyla birlikte uyuyacaktım ki matkap sesi gelmeye başladı. Hay şansımı si- sakinim sakinim huh.Hangi salak sabahım köründe matkapla bir şeyler yaparki diye düşünerek ayağa kalktım ve ses gelen üst daireye çıktım ve bağırmaya başladım.

"SABAH SABAH NE BU GÜRÜLTÜ İNSANLAR UYUYOR KARDEŞİM"

"Abi biz işi-"
Diyecekken içeriden hiç beklemediğim biri çıktı tahmin edin bu kişi kim

3

2

1

Evet yine ve yine Jungkook ve yine ve yine ben bir rezilim...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"İşte böyle şimdi anladı mı? "

Hm hm diyerek Jungkook'u onayladım ve Türk kahvem'den bir yudum aldım.Türk kahvesi ne alaka demeyin Jungkook un yakın bir akrabası (!) yani annesinin babasının büyükninesinin 22. çocuğunun kuzeninin yengesinin oğlu getirmiş.

Sizde evlatlık gibi ortada kalmayın diye anlatayım
Şimdi Jungkook buraya taşınmış.Bunu anladığınızı umuyorum anlamadıysanız vay halimize...
Neyse Jungkook ve annesi Bayan Jeon Seul'e gelmişler. Sonra Jungkook tek yaşamak istemiş ve Bayan Jeon'a söylemiş.Ve sonuç olarak buraya taşınmış.Söylemeden edemicem neden önceden karar vermeyip kadını masrafa soktu hala anlamadım ama neyseee beni ilgilendirmiyor(pek emin olma taecim amdmxn). Aklıma gelen soruyla Jungkook'a dönüp önce yutkunup sonra ağzımı aralayacak konuşmaya başladım.

"Annen tam olarak nerde?" diyerek muhtişim akıllıca sorumu sormuş oldum.

"Sizin alt dairede"

"Ne!?"

"Sana söylemiştim annem bana çok bağlı ancak buraya taşınmama izin verdi."

Kendimi tutamayıp gülmeye başladım aynı anda hem gülüyor hemde güldüğüm için özür diliyordum ve sonunda koltuktan yere düştüm...
Ayy nefes alamıyorum.Bi Jungkooka bakiyim dedim bakmaz olaydım.Yüzünün her tarafı kızarmış gülmemek için kendini zor tutuyordu. Onu görünce iyice gülmeye başladım.O da dayanamayıp gülmeye başladı çok garip bir andı ben yerde gülüyorum o koltukta gülüyor.Yavaş yavaş sakinleşince yerden kalmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü yere yine düştüm fakat bu sefer masaya tutunduğum için masada benimle yere devrildi.Jungkook bunu görünce daha çok anırmaya başladı.

"Eşşek kalmama yardım etsene" diye bağırmaya başladım.

"Tamam tamam kızma" diyerek beni kaldırmaya gelirken halıya takılıp üstüme düştü.Biz birbirimize şok olmuş gibi bakarken arkadan bir ses duyuldu...

"Jeon Jungkook bu kim!?"

sesin sahibine baktığımda kırklarının ortalarında olan bir kadın gördüm.
O sırada Jungkook bir rüyadan uyanmış gibi üstümden kalktı.Kalkınca üzerimde eşşek ölüsü kalkmış gibi hissettim.Boşuna demedim ben buna eşşek diye.

....

Şu anda Jungkookla yerde oturmuş önümüzde dikilen ve elinde tavayla duran kadınla bakışıyorduk.
Meğersem bu kadın Jungkook'un anasıymış.

"Anne düşündüğün gibi bir şey olmadı" dedi Jungkook

"Sen sus bakıyım!
Sen Jungkook'un yaşındaki güzel çocuk kimsin?"

Ben mi?Ben güzel miydim?Tabiki de güzelim canım hahayt
Daha fazla sessizlik olmasın diye konuşmaya başladım.

"Ben Jungkook'un alt komşusu sizin de üst komşunuzum" dedim.

Bunu duyunca Bayan Jeon şaşkınlıkla Jungkooka bakıp

"Allah Allah kafana taş mı düştü canım" diyerek Jungkook'un kafasını kontrol etmeye başladı.
Kendimi çok gergin hissediyorum.

"Anne ben turp gibiyim.Bir şeyim yok."

....

Jungkook annesini ikna ettikten sonra Bayan Jeonla tanıştık.Çok tatlı bi kadındı.Şimdi ki durumumuz ise ben Türk kahvesi yapmaya çalışıyordum.Bilmediğim için Jungkookta bana yardım ediyordu.

"Şimdi kahveyi 3 tatlı kaşığı katıcaksın." dedi ve bende yere döke döke katmayı başardım.Sonra şekeri kattım ve yavaşça karıştırmaya başladım.

2 DAKİKA!2 DAKİKA YA HALA KARIŞTIRIYORUM OLMUYO

"Jungkook bu olmuyo boşversek miii?" diyerek en tatlı bakışımı attım.Tam cevap verecekken birden gözleri büyüdü.Gözlerini takip ederek nereye baktığına baktım.Kahv-
KAHVE TAŞİYOR KAHVE TAŞIYOR
Bi yandan ben bağırıyordum diğer yandan Jungkook olanları düzeltmeye çalışıyordu.

"JUNGKOOK ÖLÜCEZ BİR ŞEY YAP!"

"NE YAPABİLİRİM ALLAH AŞKİNA"

Birden ağlamaya başladım
"Bu yaşta ölücek insan mıydım"

dedim ve devam ettim

"Jungkook sana bir itirafta bulunacağım."

"Ne itirafı?"

"Sözümü bölmezsen söyliğicem!"

"Tamam sustum"

"Jungkook sen çok yakışıklısın, komiksin,eğlencelisin ve daha açıklamaya kelimelerin yetemeyeceği kadar iyisin."
Şaşırmış bi şekilde bana bakıyordu sonra aklıma gelen şeyle ağzımı tekrar araladım

"Ayrıca tam bir EŞŞEKSİN"
Birden yükselince birazcık irkilmişti.Sonra gülmeye başladı

"Deli misin sen neden gülüyorsun?" dediğimde iyice gülmeye başladı.

"Taeh-yung djjdjd ay dur lrklffkkfkf"

"Lan ne gülüyon ve adımı düzgün söyle.'

" Tamam tamam hemen kızma.Ayrıca ölmeyiz sakin ol."

Yavaşça olanları kavrıyordum ve zaman ilerledikçe daha çok utanıyordum.Karşımda gülmemek için kendini zor tutan bir Jungkook ve utançtan domatese benzeyen bir adet ben.Tam bunu düşünürken arkadan bir ses geldi. Anlaşılan yalnız değildik o zaman cümlemi düzelteyim.
Karşımda gülmemek için kendini zor tutan bir Jungkook,utançtan domatese benzeyen bir adet ben ve kapının arkasından bütün olanları izlemiş bir adet daha Bayan Jeon...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hellıuui guyssssss
Geçen bölüm beni ne güzel tesselli ettiniz aklıma geldikçe duygulanıyorum.

Yorum atmak zorunda değilsiniz ama düşüncelerinizi belli etseniz çok güzel olur.Hee yargılanmaktan korkuyorsanız korkmayın ben sizi korurum😎
(Bu söylediklerim yorum atan birkaç kişi harici kişiler için.Bu arada yorumlarınız için çok teşekkürrrr🤩⭐⭐🪄💫🤭🤭🥳✨)

1 haftada 5 bölüm attığım için taslakta bölüm kalmadığı için geç bölüm atıcam umarım kusura bakmazsınız🥺🥺

Bayan Jeon için planlarım varrr

Bayyyyyyyyyyy🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

🪐✮

lap ~TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin