"Şimdi sen bana sevgili olmadığınızı mı söylüyorsun evladım?"
"Evet Bayan Jeon" diye sorusuna cevap verdim.
"Sence de resmiyeti geçeli olmadı mı?Bundan sonra bana ya anne de ya da teyze de.Okeyy?"
"Okeyy Bayan Jeon teyzeciğim" kadın bana anne veya teyze de diyo benim yaptığıma bak normalde teyze diyecektim ama "Bayan Jeon" demeye alışınca yanlışlıkla diyiverdim.Düzeltmeye kalksam daha fazla rezik olucağımı düşündüğüm için sonuna "teyzeciğim" getirdim.Umarım anlamışsınızdır çünkü yazar türk olmasına rağmen A0 türkçesi var...
Bayan Je- yani teyzeciğim kahkaha atmaya başlayınca az da olsa rahatladım fakat sabahtan beri Jungkook'a attığım "Yardım et"
bakışlarını atmayı kesmedim.
Söylemiş miydim bilmiyorum ama umrumda değil.
JUNGKOOK TAM BİR EŞŞEK
Bunu söylemek neden bu kadar iyi hissettirdi."Ben artık gideyim canım oğluşlarım" bunu dedikten sonra Jungkook'a ilerleyip yanağından öptü sonra bana doğru yönelip yanıma gelip yanaklarımı sıktı Jeon teyzem.Jungkookla beraber Jeon teyzemi yolladıktan sonra Jungkook'a "Sen bittin oğlum" bakışı attım.
"Sana o kadar yardım et bakışı attım lan!Neden birşey yapmadın he!?"
"Sakin ol şampiyon.Sadece gözüme tatlı göründün ve bende bu anı bozmak istemedim hatta fotoğrafını bile çektim."
Duyduklarımla utanmaya başlamıştım o cümlelerine devam ettikçe eriyordum.Cümlesi bittikten sonra şöyle karşılık verdim:"Ne fotoğrafı çabuk göster.Nasıl çıkmışım bilmem lazım."
Bunu dedikten sonra Jungkook ağzında bir şey geveleyip telefonunu açtı ve galeri uygulamasına girip fotoğrafıma tıkladı.Sonra da telefonu bana çevirdi.Aşırı çirkin ve komik çıkmışım...
Hemen atılıp telefonu almaya çalıştım ama başaramayıp Jungkookun göğsüne çarptım.Kayaya çarptım demek daha doğru olur aslında.Ben ona çarpınca bedeni birden kaskatı oldu.Acaba niden böyle oldu? Ben bunları düşünürken fırsattan istifade derin derin nefesler alıyordum.Kokusu güzelse ben napabilirim he ben burda kokusunun güzelliğinden bayılmamak için uğraşırken daha ne yapayım Allah aşkına biraz saygı pls
Onun geri çekilmesiyle garip olan pozisyonumuz bozulmuş oldu."Ver şu telefonuuu" diyerekten Jungkook'un sırtına atladım.Ve tam bu sırada kapı çaldı.Jungkook beni sırtından indirmeden kapıyı açtı.
"Abi bi- " daha demin bağırdığım adam gelmişti...
"Neyse ben sizi tutmiyim." yaptığı ima ile gözlerim büyümüştü.Jeon teyzede alt kattan bağırarak "Tabi evladım iki genci yalnız bırak." Jeon teyzeyi tanıdığım kadarıyla şu anda yüzünde şeytan sırıtması vardı ve bence bu emojilere benziyordur 😈🤫🤭😏
Bu kadın tam ben yaa
Neyse toparlanıp eşş- yani Jungkook'a beni yere indirmesini söyledim."Olmaz bu fırsatı yakalamışım bir daha bırakır mıyım hiç"
Tam bir fırsatçı ya
Abinin gitmesiyle kapıyı kapatmıştı ve salona geldi ve beni koltuğa yatırdı ve üstüme çıkıp hafifçe ağırlığını verip yüzüme yaklaştı.
Neden bu kadar yakınlaştı birden bu yanaklarım kızarmaya başladığını hissediyorum.Bi an gözleri yanaklarıma bakınca sırıtmaya başladı ama hiç bir şey söylemedi.....
Maalesef sevistiğimizi düşünüyo olabilirsiniz ama tam o sırada beni gıdıklamaya başladı ve şu anda yan yana yatıyoruz.Çoğu kişinin hayalleri suya düştü biliyorum ama yapacak bir şey yok.
Birden konuşmasıyla az da olsa irkilmiştim ama bozuntuya vermeden Jungkook'a bakmaya başladım."Numaranı versene"
Düşününce sabahtan beri yaptıklarımız -yani benim rezilliklerim ve onun eşşeklikleri- garip bir şekilde hızlıca anlaşmıştık.Daha fazla bekletmeden cevap verdim."Okeyy" bunu diyince kıkırdamaya başlamıştı.Hafifçe kaşlarımı çatarak bakmaya başladım bunu fark edince açıklamaya başladı.
"Görüyorum ki annem onun deyimiyle muhtişim kelimelerini sana da bulatırmış." dediği şeyle bende gülmeye başladım.
"Numaramı söylüyorum hadi çabuk ol." bunu dememle hızlıca ayağa kalkıp L koltuktan telefonunu aldı ve aynı hızda gelirken ayağı kaydı ve göt üstü yanıma düştü bende tabi kii insanlık görevimi yapıp anırmaya başladım.
Kim Taehyung olmak bunu gerektirir cınım
Jungkookta beni susturmak için elini ağzıma yönlendirmişti ki hemen ondan kurtulup kaçmaya başladım.Hızlıca dış kapıyı açıp ayakkabı giyme gereksinimi bile duymayarak binadan çıkmak için merdivenlere yöneldim.Arkama baktığımda Jungkook'un peşimde olduğunu gördüm Jeon teyzemin kaldığı kata vardığımda Jeon teyzenin kapısının açık olduğunu ve Jeon teyzemin bize baktığını gördüm.
"Merhaba Jeon teyzecim.Görüşürüz Jeon teyzecim."
Bunları dedikten sonra inmeye devam ettim.Göz ucuyla Jungkook'a baktığımda süzme fırsayım olmuştu.Jungkookta ayakkabı giymemişti.
Binadan dışarı çıktığımda yağmur yağıyordu.Deli olduğum için bunu önemsemeyip sokakta koşmaya başladın aynı zamanda kahkahada atıyordum.Jungkookla kedi-köpek gibi sokakta koşuyorduk daha doğrusu ben koşuyorum Jungkookta beni yakalamaya çalışıyordu ama mantıken Jungkookta koşuyordu amaann neyse çokta kafaya takmamak gerek.
Sadece 5 dakika koşmamıza rağmen sırılsıklam olmuştuk ayrıca ıslanınca iyice yorulmuştuk ama hala ikimizde durmuyorduk.Arkama baktığımda Jungkooku görememiştim.Nereye gitmişti şimdi bu? Tam etrafıma bakıp kontrol edecekken birinin beni kucağına almasıyla çığlık atmıştım.Tabi her kitapta olduğu gibi bu kitapta da bir elim reflexle beni tutan kişinin omzuna diğer elin ise ensesine gitmişti.Kafamı kaldırıp kim olduğuna baktığımda Jungkooku gördüm...
Kahkaha atıyordu ve aynı zamanda bana bakıyordu. Şu an aşırı seksi ve yakışıklı duruyordu birazcıkta tatlı...
O kahkaha atınca ister istemez bende gülmeye başladım.İkimizde gülerken birden etrafında dönmeye başladı.Dönmesiyle beraber her ihtimale karşı ellerimi sıkılaştırdım.Sokağın ortasında,Jungkook'un kucağındayken etrafımızda dönüyor, kahkahalar eşliğinde yağmurun altında ıslanıyodduk...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helluuııı guysss
Ay bence çok güzel bi bölüm oldu birazcık yakınlaştırmış oldum.Sizce Tae Jungkooku nasıl kaybedecek (tel nosunu)
A)Yakışıklı jojuk
B) Tavşan dişli üst komşum
C)Eşşek
Bence çok belli ama neyseeee artık
Çok güzel planlarım var ve yeni fic konusu buldumm ama yazarmıyım bilmiyorum
Yazım yanlışım varsa sorryy
Bu fic hakkında ne düşünüyorsunuz? Güzel mi yoksa kötü mü?Baysssssssss🐯🐰🌧
🪐✮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lap ~Tk
FanfictionHer şey otobüste Taehyung'un Jungkook'un kucağına düşmesiyle başlar... *yarıtexting *semekook-uketae