13-🙄Öylesine Bir Gün İşte🙄

47 6 41
                                    

Taehyung:

Hayat hiç adil değildi.Ciddiyim.Bilin bakalım ne oldu?

Hasta oldum.

Şaka gibi.Normalde hasta olmayı seviyorum.Çünkü hasta olunca sabahtan akşama kadar yatıyorsun ayrıca senle ilgilenende oluyor.En azından bende böyle.Ama bu hayat hiç yüzüme gülmediği gibi bugünde gülmemişti.

Hastaydım ve ev bomboştu.Babam il gezisi için 3 gün yoktu.Annem ise şehir dışında yaşayan teyzeme gitmişti.

Bu kadar da değildi.Hava şu anda günlük gülüstanlıktı.

Dün akşam uyuyana kadar çok iyiydim.Sabah baş dönmesi,kusmayla uyanınca bugünün iyi geçmeyeceğini anlamıştım.

Haa aklıma gelmişken söyliyeyim.Dün hava yağmurluydu.

Lanet olasıca hava durumu benim hasta olmamı beklemişti.Üstüne üstlük bugün okul yoktu.

Lan sadece 2 güncük tatilim vardı ondada hasta oldum.

...

Kendimi bunalıma sokmamın üzerinden 2 saat geçmişti.Her hasta olduğum zaman yaptığım rutinlerimi yapmaya karar verdim.

Pencereleri açıp içerideki boğucu havayı alıp götürmesini umdum.

Banyoya ilerleyip kapalı olan kapıyı açtım.İçeri girdiğimde küvete su doldurmaya başladım.

Yarısına gelince babama zırlayıpta aldırdığım.Banyo bombasını bıraktım. Renkler suda dağılmaya başladığında biraz daha izleyip ayağımı ılık suya daldırdım.

Normalde soğuk suyla duş alıyordum.Bu şekilde uykulu halimden kurtuluyorum.Ama bugünlük bir istista yaptım.

30dk-1sa arasında küvetin içinde geçirdim.Tıpaçı çektikten sonra elime duş başlığını alıp suyu soğuğa ayarladım.Durulandıktan sonra belime havlumu bağlayıp banyodan çıktım.

Yüzüme ve vücüdüma çarpan soğuk havayla irkildim.

İşte şimdi eğlence başlıyor.

Çekmece sen Haporlörü çıkarıp telefonuma bağladım.

Telefondan KISS'in "I Was Made For Lovin' You" şarkısını açtım.

(Medyayı şimdi açabilirsiniz 💕)

Mmh, yeah-ha

Ha

Do do do,do-do,do-do, do do

Do do do,do-do,do-do

Tonight I wanna give it all to you

Şarkının başlamasıyla kalçamı sallamaya ve sözlere eşlik etmeye başladım.

In the darkness there's so much I want to do

And tonight I wanna lay it at your feet

'Cause girl, I was made for you

And,girl,you were made for me

Belimi öne çıkaracak hareketlerle kıvrıldım.Kollarımı kaldırıp yavaşça indirerek vücuduma dokunarak okşadımvVe ağzımdan şarkının sözleri dökülmeye başladı.

I was made for lovin' you,baby

You were made for lovin' me

lap ~TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin