Taehyung:
Ortam şu anda çok gericiydi.Bogumun bana karşı yakın davranışlarından rahatsız olsamda ses etmiyordum.
Ama Jungkook için aynısını söyleyemezdim Bogum her yaklaştığında daha sert smaç basıyordu.
1.set bitince Bogum tam kolunu belime koyucakken belimde hissettiğim kalın kollarla arkama baktım.Jungkookun şu ana kadar hiç bu kadar sert baktığını görmemiştim.Şükür ki bana bakmıyordu yoksa bakışlarının altında ezilirdim.
Bogum bu görüntüyü karşısında kaşlarını çatıp bir bana bir de Jungkooka.
"Ne yaptığını sanıyorsun?" diye bir soru yöneltti Bogum.
"Hiç hiç bir şey yapmıyorum. "
Daha deminki halini görmesem inanabileceğim bir şekilde davranıyordu."Niye Taehyunga sarılmama izin vermiyorsun."
Diyen Bogumu tahtalı köye uğurluyoruzJungkook'un ağzından minik bir kıkırdama çıktı.
Arkadaşlar bogumun helvası fıstıklı olucak haberiniz olsun.
"Sence karşında Taehyungla yakınlaşmaya çalıştığını anlamayacak bir aptal varmış gibi mi duruyor? "
"Sen kimsin amk.İstediğimle yakınlaşır istediğimde takılırım."
"Bu Taehyungla flört etmeni sağlamıyor. "
"Sen Taehyung'un sevgilisi değilsin buna o karar verir.Dimi Taehyung?"
Aslında haklıydı ama Jungkook şu anda benim istemediğin herhangi bir harekette bulunmuyordu.Ana soruya odaklanıp cevap verdim
"E-evet aslında" çekingen çıkan sesime ben bile şaşırmıştım.
"Gördün mü o da onayladı. "
"1.si "o" değil,Taehyung.2.si ise evet Taehyung kendi kararlarını alabilir ama Taehyung seninle takılmayı kabul etmedi. "
"O zaman Taehyınga soralım" dedi Bogum
"Beni mi seçiyorsun yoksa onu mu?"
Diyerek elini uzattı.Diğer taraftanda Jungkook'un dövmeli eli görüş alanıma girdi.Şu ana kadar hiç uzun uzun Jungkookla olan ilişkini sorgulamamıştım.Jungkook buraya geleli nerdeyse 9 ay olmuştu.Ve bu kısacık zamanda 21 yıllık hayatımda yaşamadığım şeyler hissetmiştim.
Ben kelebek hissini ilk kez Jungkookla tatmıştım
Benim kalbim ömrü hayatım boyunca ilk kez rayından çıkmıştı
Hayatımda kimseye bahsetmediğim sırların kapısını Jungkook'a açmıştım
Nefes alamayacak duruma gelmiştim.
Bu dokuz ay benim en çok güldüğün dokuz aydı
Kalbim Jungkooku görünce bile sıkışırken
Bogumun Jungkooku bir şeçenek haline getirmesi sinirlerimin gerilmesine sebep oldu.
Son kez Jungkooka baktım veBoguma yöneldim.Bunu gören gurubumuz şaşırmış,Bogumun yüzünde ise hafif bir sırıtma oluşmuştu.Bogumun önüne geldim ve elinin altından tutup avcını kapattım ve hiç çekinmeden ağzımı hareket ettirmeye başladım.
"Jungkook hiç bir zaman "seçenek" diyerek bahsettiğin şey olmadı.Sakın Bogum sakın,Junngkooku bir daha senin gibi biriyle aynı kefeye koyma.Onun olduğu yerde sen seçenek bile olamazsın."
Diyerek Bogumun yumruk yaptığım elimi ona doğru ittim.Sonra Jungkooka doğru yüzümde hafif bir gülünsemeyele ilerlemeye başladım.
Yürürken bir yandan da ellerimi birbirine vurarak çırpıyordum.Boguma dokunduktan sonra hiç bir şey olmamış gibi Jungkook'un eline dokunup onun mükemmeliğine kir süremezdim.Yanımda su olsaydı daha iyi bir temizlik olurdu ama yapacak bir şey yok.Gözlerindeki o yıldızların daha da parladığına bizzat şahit olmak dünyalara bedel...
~~~~~~~~~~~~~~~
KESTİK KESTİKNOLUYO DEDİNİZ DİMİ
o kadar güzel oldukiDuygularınızı buraya alalım--->
Bu farkındalık iyi oldu
Kısa kısa yaptım ama arada kesmek çok iyi oldu bence
15 ve 16 bölümün kelime toplamı ortalama 800-900 yani 1 bölüme denk
Ayyy ben çok heyecanlabdım
Bokumuda alt ettiğimize göree artık yeni şeyler yapabiliriz
WuhuuuuBu arada iyi mısınız?nediyonuz?
Baybayyy
🪐✮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lap ~Tk
FanfictionHer şey otobüste Taehyung'un Jungkook'un kucağına düşmesiyle başlar... *yarıtexting *semekook-uketae