bayan yu x minjeong
bayan yu: minjeong günaydın tatlım
on dakikaya evden çıkacağım haber vermek istedim
minjeong: tamamdır bayan yu
evin direkt önünde değil de biraz daha geride veya ileride durabilir misiniz
bayan yu: tamam tatlım
minjeong: teşekkür ederim
bayan yu: rica ederim
***
minjeong esneyerek telefonunu yatağın üstüne atmış, hafif bir makyaj yapmak için boy aynasının karşısına geçmişti.
saçlarına toka takıp yüzünü ortaya çıkarmış, fondöteni yüzüne uygulayıp makyaj süngeriyle dağıtırken odasının kapısı açıldı. "minjeong?"
minjeong'un yüzünde hareket eden makyaj süngerinin hareketleri gelen sesle yavaşlarken sarışın yutkundu. "efendim anne?"
"hafta sonları bu saatte uyanır mıydın? makyaj mı yapıyorsun ayrıca sen?" minjeong nefesini tutup bir yalan uydurmaya çalıştı. annesine karina ve kızıyla buluşacağını söyleyemezdi elbette. "çocuklar kahvaltıya gidelim demişti, o yüzden kalktım."
sarışın gerçekçi bir ses tonuyla konuştuğunda annesinin yüz ifadesini dönmek için başını yana çevirdi. kadın inanmış gibi duruyordu fakat yeterli değil gibiydi. "arkadaşlarınla buluşacaksan neden makyaj yapıyorsun?"
"güzel görünmek istedim anne." dedi minjeong usulca. "yüzüne bir ton boya sürerek mi güzel olacaksın?"
"hafif bir makyaj yapacaktım."
"minjeong-"
"hayatım, ne diye bağırıyorsun sabah sabah?" minjeong annesi onu azarlamak üzereyken babasının sesini duyduğunda rahatlamış hissetti. "neler oluyor hanımlar?"
annesi cevap veremeden babası da odasının kapısına geldi. "minjeong güzel görünmek için yüzüne badana yapıyor."
"e yapsın canım, bazen onun genç bir kız olduğunu unutuyorsun miyoung." babası onu savunduğunda minjeong hafifçe gülümsedi ve babasına baktı. adam minjeong'a göz kırpıp annesini kollarından tutarak çevirdi. "haydi hayatım, kahvaltıya in sen ben de arkandan geliyorum."
babası annesini gönderdikten sonra kapı kolunu tutup minjeong'a baktı. "nereye gidiyorsunuz küçük hanım?"
"arkadaşlarımla kahvaltıya."
"götüreyim mi?"
"gerek yok baba alacaklar."
"kartların yanında, değil mi?"
"yanımda." babası başını salladığında minjeong tekrardan aynaya döndü ve makyajına devam etti. "iyi eğlenceler şimdiden."
"teşekkürler baba." kapı kapandığında minjeong hızla göz makyajını yapıp allık sürüp kontür uyguladı ve parlatıcı sürüp makyajını bitirdi. kafasındaki tokaları çıkarıp saçını taradı, ardından aynada son bir kez yüzüne ve kombinine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chemistry issues ⍭ winrina ✓
Fanfictionminjeong: annem bana kimya öğretmesi için birini bulmuş !age gap