Біда за бідою

25 6 0
                                    

Настав ранок, все повинно бути як завжди але щось пішло не так. Коли Фелікс прокинувся зрозумів що лежить на грудях свого найкращого друга, зрозумівши що вони двоє не одягнені Лікс заспокоївся. В ніс Омеги вбився якийсь дуде слабкий запах

Чорна кава! Невже Хані мій істенний, ні такого не може бути напевне я помилився.

В цей момент прокидається Хан.

- Ммм, о добрий ранок Лікс як себе почуваєш? Ні чого не болить? Все добре?
- Так Хані все добре, мені стало легше. А також дякую що ти ну... не...  не переспав зі мноною. Дуже червонівши та відводячи погляд сказав Лікс.
- Ліксі, я ніколи собі цього не позволю ти дуже дорогий мені.

У Фелікса почали навертатися сльози, стало так тепло на душі. Омега обійняв Хана.

- Хей ну ти чого?
- Ти найкращій, любий інший Альфа скористався би мною, а ти ні.
- Ти дуже просив, але я просто не міг собі цього дозволити хоча мій внутрішній Альфа цього дуже сильно хотів.

Фелікс почав ще сильніше плакати.

- Ччч ну ти чого? До речі ти сказав що вчора в тебе не повинна бути тічка, я прав?
- Так, я не знаю чого в  мене вона почалась.
- Лікс давай ми підемо до лікаря?
- Так ти правий
- Добре я тоді напишу до свого одного друга хоча він і декреті, я думаю що він тебе огляне.
- Так
- Все тоді давай я йому подзвоню спитаю чи вийде якщо ні тоді підемо до іншого лікаря.
- Окей

Фелікс пішов вмиватися, а Хан набрав Хьонджина. Так чоловік Хьонджин Мінхо він працює лікарем ометологом. Тому Хані дуже довіряє йому.

- Ну так що можно ми прийдемо?

Так звісно проходьте хоча я відмовляв Хошу як міг, але без роботи йому дуже нудно і він варить мені мізки тому навіть дякую.

- Дякую через годинку думаю ми будемо у вас.

Добре бувай

Та відключилися, Хан як і пообіцяв вони приїхали через годину.

-Ну щож Лікс знайомся це мій друг та секретар Хван Хьонджин , а це його чоловік Хван Мінхо який тебе і буде оглядати
- Добре
- Ну що ж давай ми пройдемо в іншу кімнату, та я тебе огляну. Звертається до Фелікса Мінхо.
- Добре пішли.

А іншій кімнаті. Після того як Мінхо подивився Фелікса він вирішив спитати.

- Так ну що, скажи мені ти колись проводив тічку з альфою?
- Так, але після розтавання в мене більше ні кого не було.
- А скільки часу?
- Ну рік напевне чи більше, точно не пам'ятаю
- Мг, зрозуміло. Мінхо почав щось записувати.
- Мінхо що зі мною?
- Ну я можу сказати, що все в порядку. Спочатку регулярно проводив тічку з альфою після того коли ти почав приймати ліки для того щоб полегшити її, твоя внутрішня омега хоче альфу тому в тебе і почалась передчасна тічка. Я б сказав що все добре, але не можу, якщо це ще раз повториться ти можешь стати беттою, і на жаль назавжди.

                                 ***

- До речі, а цей Фелікс він тобі хто?
- Він мій найкращій друг, дружини це з дитинства коли навіть ще не знали хто ким буде. Мені його батьки дуже довіряють як і сам Фелікс.
- Хані, а Фелікс тобі точно просто друг? Просто ти так про нього піклуєшся що навіть коли в тебе була Омега ти так про нього не хвилювався.
- Ти на що натякаєш?
- Я думаю що він тобі не просто друг, а й ось більше тому я тебе ще раз спитаю він точно просто для тебе друг, чи ні?
- Джині я заплутався, він мені завжди був як брат, але зараз я не знаю, плюс тільки ні кому не кажи. Я думаю зо ми істенні
- ЩО? Та не вже? Це ж круто!
- Та тихше ти, я не впевнений.
- Так перевір провели з ним одна тічку
- Ти що зовсім з глузду з'їхав? Ні я цього не зроблю
- Ну як знаєш

В цей момент з кімнати виходить Фелікс та Мінхо.

- Хоша ну що там?
- Давай я тобі розповім коли вони підуть.
- Ліксі?

Коли Джисон це сказав Фелікс линув йому в обійми та розплакався.

- Що сталося?

Але Лі ні чого не відповів тільки плакав.


^^^^
Вибачте що мене так довго не було я думала як продовжити цю історію.

Дуже надіюсь що вам сподобалась вона.

Не забувайте ставити зірочки це дуже важливо для мене⭐👇

Ти став моїм порятунком ^Джилікси^Where stories live. Discover now