Джисон та Фелікс вирішили поїхати додому пройшла вже година, а Фелікс все ще плакав Хан хотів заспокоїти друга, але не як не виходило.
- Хані, можно тебе обійняти?
- Так звісно,ходи сюдиВони довго обіймалися, після того як Лікс заспокоївся Хан вирішив спитати.
- Ліксі ти нарешті скажеш що сталося?
- Ти пам'ятаєш що деякий час я проводив тічку зі своїм хлопцем?
- Так звісно, як забути цього мудака?
- Так ось після того як ми розійшлися я почав приймати таблетки щоб полегшити тічку. Мінхо сказав що моя внутрішня омега хоче альфу тому була передчасна тічка. Ще Хьон сказав що якщо це повториться то я можу стати беттою, і назавжди якщо я не знаю альфу. А де я її візьму, я не хочу як повія на одну ніч я хочу тільки з людиною яку я кохаю. Що мені робити Хані?
- Ліксі я не знаю правда, ситуація гімно звичайно.
- Я боюся, коли я побачив вагітного Мінхо, та який він щясливий мені на мить захотілося так само мати дитину.
- Я не знаю як тобі допомогти правда.Фелікс ліг на коліна Хану, йому хотілося плакати від болю та несправедливості, чому? Чому саме в нього завжди якась хрінь в житті відбувається.
Так захотілось зробити новий поріз на зап'ясті, але він обіцяв Хану. І тут в його голову прийшла просто шалена ідея та Флежбеками запах Хана.
- Хані можно я запитаю дуже дивне питання?
- Так звісно.
- А який в тебе запах?
- А чому ти питаєш?
- Просто відповідь будь ласка
- Чорна кава.Фелікс підняв голову з колін друга, та з випустити речами думав що сказати.
- Ти знаешь який в мене запах?
- Ні, за стільки років ми не разу не цікавилися цим.
- Соні в мене молоко
- Ти хочишь сказати....
- Ми можемо бути істенніВони замовкли ні один з них не знав що казати, з однієї сторони вони повинні бути щасливі, з іншої вони завжди були найкращими друзями а тут таке.
- Лікс в мене є божевільна ідея, давай ми перевіремо ми правда істенні або ми заплуталися.
- Ти хочишь провести зі мною тічку?
- Так, це єдина ідея яка в мене в голову прийшла, але це буде тільки з твоїм дозолом якщо ти скажеш ні тоді ні!
- Соні давай..... давай спробуємоФелікс знов окутався в обійми Хана, на душі стало навіть спокійно з цією людиною. На годиннику вже було пів на дванадуяту та Фелікс вже хотів іти спати.
- ХАНІ вже різна я піду напевне спати
- Фелікс стій, а коли в тебе буде тічка?
- Через два дні
- Добре. Слухай, а якщо ми опинилися на істенні що буде?
- Ми просто забудемо про що ситуацію і все.
- Добре, Лікс якщо ти цього не хочете ми можемо цього не робити.
- Ні, ти єдина людина якій я довіряю, та якій я можу довіряти. Ти завжди в першу чергу думаєш про мене, і мені це подобаєтьця. Я буду най щясливішим якщо ти опинешся моїм істенним.Хан почервонів та перепитав.
- Справді?
- Так ти най відповідальніша людина яку я знаю, кому і довіряти свою любов так це тобі.Хан це густіше почервонів
- Ти так червонієш, в мене таке відчуття що я альфа, а ти омега.
- Ти хочишь щоб я тобі довів альфа я чи ні?
- А знаеш що? Давай доведи.Хан зненацька притягнув до себе Фелікса та поцілував. А Омега не очікував такого тому простогнав в поцілунок, а Джисон майже зразу після стогна притягнув ще більше Фелікса та проник язиком в рот Лікса. А в Лі таке відчуття що його ноги його не тримають ніби ватними стали. Зрозумівши що омезі не комфортно Джисон взяв та посадив його на свої бедра.
Поцілунок був вже дуже глибоким та вологим навіть трішки грубим, але друзі не могли розірвати його, бо був дуже тягучий. Але коли легені почали неприемно пекти, вони все ж відсторонилися один від одного.
Потім Хан зрозумів що він накоїв.
- Вибач Лікс, я не знаю що на мене найшло.
Фелікс ні чого не кажучи знов протягує Джисона для нового поцілунку, але цей був дуже ніжним.
- Давай будемо лягати спати бо в мене завтра останній екзамен треба виспатися.
- Так Фелікс, вибач мене це раз за це.
- Мені він дуже сподобався, роби так частіше. Все спокійної ночі.
- С...сп..окійн..оїКрок за кроком ми ідемо к цілі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти став моїм порятунком ^Джилікси^
FanficХан та Фелікс найкращі друзі ще з дит садка, їм все одно що, Хан Альфа, а Лікс Омега. Вони все один про одного знають. І звичайно Альфа знає що у Фелікс є суїцидальні схильності через нещасне кохання. Джисон завжди підтримує друга, а Фелікс йому до...