Ми істенні

37 7 0
                                    

Поцілунок трива не менше п'яти хвили. За цей час феромони Альфи та омеги зібралися в один запах. Після розриву поцілунку Хан та Фелікс почули ніжний запах Чорної кави та молока з карамелюю, запах був таким приємним та тагучим єдине що могло спати їм на думку це:

- Хані..... ми істенні
- Я не можу в це повірити
- Хані давай завтра поговоремо, а зараз я тебе прошу допоможи мені!!

Коли Хан зрозумів що Фелікс насправді його істенний, то його рухи ставали більш впевненими. Та притягнув Фелікса в ще один поцілунок.

Фелікс був на стільки збудженним що почав третися об коліно Хана яке було посередині його ніг.

- Лікс ти перезбудженний давай трішки зуспокоїмося... агм

Не вспів Хан договори як Фелікс знов його поцілував. Але Хан зміг розірвати цей поцілунок та перейти до шиї молодшого. Страх який був Хана вже зник. Тому Джисон швидко зняв фудболку з Фелікса та почав цілувати його ключиці.

- Хана будь ласко швидке міні треба кінчити.

Джисон зрозумівши, що по іншому не вийде тому він зняв з Фелікса домашні штани, побачивши що боксери були в природній змазці, Хан зняв і боксери. Член Фелікса був твердим як камінь та просив розрядики тому Хан взяв його з основи та почав водити в перед- назад.

- Агм, швидше

Хан почав водити ще швидше.

Через 10 хвилин цих рухів Фелікс скінчив в руку Джисона. Але Фелікс просив більшого.

- Хані трахни мене швидше я більше на можу терпіти цю біль.
- Так зараз, мені треба тебе ще розтягнути, все буде добре.

Почав заспокоювати та випускати ще більше своїх феромонів щоб Ліксу стало легше. І так Ліксу стало легше, Але не йому все ще потрібен Джисон.

- Хан війди в мене.
- Зараз, завжди секундочку.

Витеревши сперму зі своєї долоні Хан прийняв розтягуватися Фелікса.

- Лікс я зараз війду одним пальцем.

Та обережно вийшов, змазки було дуже багато бо Лі був дуже збудженним. Тому в фаланга доволі добре входила.

- Швидше.

Стогнав Фелікс, тому Хан добавив ще один палець. Від цього Фелікс простогнав ще гучніше ніж до цього.

Розтяжка не займала дуже багато часу, але за цей короткий час Джисон встиг декілька раз простимулировать простату. А Фелікс викручувався як змія під Ханом.

- Хані швидше.

Хан витрив пальці та взяв квадратну пачку та відкрив презерватив, розтягнутий по всій длині. Та приставив вузол к анусу Лікса та війшов дуже повільно, щоб не зробити боляче своєму коханому(?).

- Джисоні війди в мене повністю
- Я не хочу тобі боляче робити.
- Мені не буде, я люблю грубіше.
- Добре якщо буду боляче кажи.

Джисон обережно війшов повністю в Фелікса. В Лікса було дуже тепло та вузько.

- Ааааггм
- Лікс ти такий вузький.

Від цього комліменту Омега ще гучніше простогнав.

Хан щоб трішки полегшити стан Лікса почав цілувати та ставити засоси на грудях, а Лікс зарився пальцями в волосся Альфі. Коли Фелікса звик до розміру Джисона він почав повільно рухатися, задіваючи простату.

Вже зараз Хан почав вільно рухатися в Феліксі. Коли Фелікс почав сам насажуватися на член Хана, Джисон поступово почав набирати швидкого темпу, і це дуже подобалось Феліксу.

- Хані швидше аг, я скоро кінчу.
- Я також Ліксі

Джисон був все п'яний від їхнього мішаного запаху тому став втрахувати Фелікса в його ліжко. Через декілька таких махінацій Фелікс скінчив собі та Хану на торс, потім скінчив Джисон, в пориві ейфорії Хан хотів поставити мітку на Фелікса, але просто поставив останній засоси на тілі Фелікса.

Омега майже зразу заснув. Джисон коли вийшов з Лікса зняв і зав'язав презерватив зі своєю спермою та викенув в урну, а потім витер Фелікса. Після ліг біля нього обіймаючи.

Цікаво що буде завтра?

Ти став моїм порятунком ^Джилікси^Where stories live. Discover now