Через 20 хвилин вони вже були в лікарні, та побачили Хьонджина який ходив туди сюди по коридору, та не міг знайти собі місця.
- Хьон ми приїхали
- Слава богу.- З полегшенням сказати Джині
- Як там Мінхо?
- Не знаю, я дуже хвилююсь, а якщо якщо з Мінхо щось станетьця? А якщо дитина не виживе?
- Так Хван Хьонджин заспокойся все буде добре, повторюй за мною вдох видох- Хван почав повторювати за Феліксом. - Це раз вдох видох, Хан принеси води.
- Так зараз принесу.Хан пішов до кулера та набрав склянку води, і приніс Хьонджину.
- Тримай попий, ну що стало легше?
- Так, дякую друзі.
- Завжди раді допомогти.Пройшло вже майже дві години, а про Мінхо ще не слова. Тут Хан бачить що Фелікс трішки трясетьця.
- Ліксі тобі холодно?
- А? Так трішки прохолодно
- Тоді ходи сюди.Хан заключив Фелікса в обіймах, а омега поклав свою голову на груди Альфі. В цей момент виходить Чонін.
- Чонін ну що як там Мінхо?
- Заспокойся, роди пройшли добре, дитина народилася здоровою.
- Хух, слава богу. Чонін дякую що поспілкувався про Хьонджин- А як там Мінхо?
- Також все добре. 80% він все сам контролював, я в шоці з нього.
- А його можна побачити?
- Взагалі ні, але добре можешь але на 5 хвилин
- ДобреХьонджин подивився на друзів ніби питаю чи чи будуть вони заходити.
-Іди ми тут посидимо, а потім завтра ми знайдемо. Знов кладучи Фелікса собі на груди, Тому що він підвівся коли вийшов Чонін.
- ДобреХьонджин зайшов до Мінхо.
Тим часом Фелікс вирішив поки вони самі поговорити.
- Хані, а шо буде далі?
- В сенсі?- Не розуміючи спитав Хан
- Ми дізналися що ми істенні, а далі що?
- Я сам не знаю
- Хьон пам'ятаєш я якось казав, що я був би дуже радий якщо ти був моїм істенним?
- Так, а що?- Запитав Хан дуже хвилюючись
- Я просто хотів сказати, що я досі не відмовляюся від своїх слів.
- Лікс, а можно тепер я в тебе спитаю?
- Так
- Що ти до мене відчуваєш?- Запитав Хан, надіючить на позитивну відповідь
- Я в тебе закохався, напевне з того самого моменту як я до тебе переїхав.- З посмішкою сказав Лікс.Хан був радий до нестями. Він посміхнувся погладив Фелікса по щоці.
- Я дуже щасливий. Ем... можно тебе поцілувати?- Невпевнено запитав Хан.
- Тепер я повністю твій!!!Джисон протягнув Фелікса в ніжний та лагідний поцілунок.
Тут на фоні ми можемо побачити як Мінхо з Хьонджином підсматрюють за своїми друзями. Побачивши поцілунок Хьонджин сказав.
-Тепер точно все буде добре!!
- А як так вийшло?- Запитав Мінхо не розуміючи.
- Зараз я тобі все розповім коханий.Друзі це ще не кінець тому чекайте проду 😘
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти став моїм порятунком ^Джилікси^
FanficХан та Фелікс найкращі друзі ще з дит садка, їм все одно що, Хан Альфа, а Лікс Омега. Вони все один про одного знають. І звичайно Альфа знає що у Фелікс є суїцидальні схильності через нещасне кохання. Джисон завжди підтримує друга, а Фелікс йому до...