Думки Хана
На наступний день в Фелікса був останній екзамен він дуже хвилювався, але знав, що він його здасть. Хоча його думки зараз чесно сказати забиті зовсім іншим. Словами Мінхо, та пропозицією Хана.
Ні Фелікс справді буде дуже радий якщо Хан опинеться його істенним, а якщо ні? Якщо вони помилилися?
З такими думками Фелікс заходить в аудиторію де буде проводитися екзамен.
Через дві години тест закінчуетьця і із майже спокійною душею він їде до Хана.
Ось друзі сидять вже та п'ють чай з печивом та цукерками.
- Соні, а якщо я не здав екзамен?
- Не кажи так, ти здав я впевнений ти дуже розумний тому я в тобі не сумніваюсь.- Попивая чай сказав Хан
- Навіть не віриться що все вже кінець навчання, тільки не так давно я закінчував школу, а тут бац пройшло вже 5 років. Боже я навіть не знаю де я буду працювати.
- Ну за це можешь не хвилюватися, можешь працювати в моїй компанії, ти ж на економіста навчався так?
- Так
- Ну ось, якраз мій економіст скоро буде іти на пенсію, хоча він дуже хороший спеціаліст, що навіть не хочеться відпускати, але це буде через два роки. Тому він тобі допоможе адаптуватися.- Сказав Хан щоб порадувати Фелікса
- Дякую Хані я навіть не знаю як тобі дякувати завжди мене рятують ніби супергерой.
- Ти ж знаєш я завжди тобі допоможу. До речі в тебе тічка буде завтра якщо я не помиляюсь.
- Так завтра.
- Лікс, а ти точно прийняв рішення?
- Так, я думаю що спробувати можно, тим паче як я сказав я тобі дуже довіряю, тому навть хвилюватися не буду.
- Дякую Лікс за те, що так сильно мені довіряєш... Відвів погляд Хан- А ось я хвилююсь.
- Чого?
- Не хочу зробити щось не так.Фелікс встав з-за столу, підійшовши з заду він обійняв Хана. Коли Фелікс хвилюється Джисон завжди так його зуспокаївав, тепер черга Лікса його заспокоювати.
- Все буду добре
- Лікс давай підемо прогулятися в парку?
- Так давайДжилікси швидко зібралися та пішли гуляти. Вони дуже добре проводили час, їм було завжди комфортно один з одним, але коли зараз вони можуть бути істенними це дуже змінює відношення. Хан почав ще сильніше піклуватися про Фелікса, а той і не проти він завжди відчував турботу від старшого. Навіть зараз-
Фелікс відчув, як потягнуло унизу живота. Схопившись за нього молодший трішки згнувся.
- Лікс все добре?
- Так... в мене так завжди перед тічкою.
- Я можу якось допомогти?
- Ні, зараз все пройде.
- Давай хоча б сядемо на лавочку -запропонував Хан
- Добре давайВони сіли на лавилю. Через двадцять хвилин живіт Лікса пройшов.
- Все, живіт заспокоївся
- Точно?
- Так
- Пішли додому може?
- Добре, пішлиКроли друзі пішли додому вирішили подивитися фільм.
Картина дуже мила, Хан сидить біля Лікса, а Фелікс поклав свою голову на передпліччя друга та дивляться фільм.
Вже через 4 години було вирішено що вони підуть спати. Джисон до своєї кімнати, а Фелікс до своєї.
На ранок коли всі прокинулися ніби все було добре, але потім.
- Добрий ранок Хані
- Добрий Лікс, як ти себе почуваєш? Якщо я не помиляюсь в тебе сьогодні повинна бути тічка.
- Так, але поки що все добре.
- Окей. Лікс ти точно впевнений що хочишь щоб я тобі допоміг тобі з тічкою?
- Так, треба спробувати....... Ааа агІ тут різко в Фелікса заболів живіт.
- Лікс, все добре?
- Живіт... аагв болить дуже. - Зізнався Фелікс, а після сів на коліна посеред кухні.
- Фелікс в тебе феромони посилились.
- В мене тічка почалась.Хан запанікував бо, дуже давно проводив тічку з Омегою.
- Лікс пішли в спальню
Так Хан без паніки, все гаразд. Ти просто допомагаєш своєму найкращому другові під час тічки. АаааАаАаа боже я так хвилююся у мене нічого немає для цього всього.
Вони вже дійшли до кімнати Фелікса.
- Лікс завжди трішки я зараз прийду.
- Ааагаг, Хані будь ласка швидше я вже не можу терпіти.
- Зараз прийдуТак мені треба презервативи, супер, а де їх взяти? Добре треба подивитися в мене може все ж є.
Зайшовши в кімнату Джисон облазив усі ящики які у нього є в кімнаті, та нарешті в одній з них були два презерватива. Після пішов до Лікса, зайшовши він відчув дуже сильний запах молока з карамелюю( Я трішки змінила запах Фелікса)
- Ліксі я тут
- Хані дорогий мій будь ласка допоможи мені.
- Лікс не поганій мене будь ласка, я не хочу зробити тобі боляче.Джисон підійшов до Фелікса та думав з чого почати. Вирішив поцілувати його.
Припавши к встам Фелікса, Хан почав його ніжно та повільно перебрати губи. Як тільки внутрішня Альфа почула тічку, зразу випустила свої феромони.
Реакцію вже було не зупинити.
Поцілунок трива не менше п'яти хвили. За цей час феромони Альфи та омеги зібралися в один запах. Після розриву поцілунку Хан та Фелікс почули ніжний запах Чорної кави з молока та карамелюю, запах був таким приємним та тагучим. Єдине що могло спати їм на думку це:
- Хані..... ми істенні
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти став моїм порятунком ^Джилікси^
ФанфикХан та Фелікс найкращі друзі ще з дит садка, їм все одно що, Хан Альфа, а Лікс Омега. Вони все один про одного знають. І звичайно Альфа знає що у Фелікс є суїцидальні схильності через нещасне кохання. Джисон завжди підтримує друга, а Фелікс йому до...