Хна почав готувати щось смачненьке, а саме улюблені токпокі Фелікса. За годину Джисон все приготував, і вирішив зайти та подивитися як там Фелікс, а Лікс ще спав тому Хан пішов до магазину, бо крім токпокі яке він пиготував в молодшого ні чого не було. Швидко скупившись він повернувся, коли почав розкладати продукти в кухню зайшов соний Лі.
- О ти вже прокинувся сонце.
- Привіт
- Сідай їсти, я приготував твій улюблений токпокі.
- Дякую. З сумною посмішкою сказав Лікс - Але я не хочу, я не голодний.
- Ні, сідай поїж.
- ДобреФелікс сів та почав їсти, але через пару токпокі в нього заболів живіт почалася рвота. Молодший швидко побіг до ваної, а Хан за ним. В Джисона було таке відчуття що Фелікс виплюнув все що їв за останній місяць, точніше майже ні чого не було. Вони повернулися до кухні і Хан дав омезі воду.
- Фелікс коли ти в останнє їв?
- Учора ввечері.
- А якщо сказати правду?Омега винувато опустив голову та сказав.
- Три дні назад
- І скільки це продовжувалося, скільки ти сидів на цій "дієті"
- Більше двох місяців.
- Ліксі навіщо?
- Я жиний, та не гарний мені всі так говорять.
- Хто всі?
- Техьон
- Ти це через нього ти сьогодні мало не зірвався, точніше зірвався але все ж таки вирішив подзвонити мені?
- ТакХан подивився на Фелікса, підійшов до нього і обійняв.
- Лікс будь ласка зрозумій ти найкрасивіший омега якого я коли-небудь бачив, тобі не потрібні всі ці дієти, а на оборот треба набрати вагу.
Фелікс на це нічого не сказав, а Хан вирішив вжити заходів, він хотів тільки кращого для друга за поетом запропонував.
- Так Фелікс я вирішив, ти переїхав до мене, я стежитиму за твоїм харчуванням і мені буде легше слідкувати за тобою, зрозумій я дуже хвилююся і хочу для тебе тільки найліпшого.
- Хен не треба, я все зрозумів.
- Ні треба, ти завжди говориш так і все одно у тобі з'являються нові рани на зап'ясті, зрозумій якщо ти знову щось із собою зробиш я себе не пробачу. Я дав обіцянку твоїх татові та батькові що якщо ми полетимо на інший кінець землі то я стежитиму за тобою.Фелікс задумався, він хоче жити, хоче, тільки заради Хана. Хан завжди його рятував, тому:
- Я.... ти... добре я згоден.
Робити проду?
Не забувайте ставити зірочки це дуже важливо для мене.
Дякую, люблю вас.💋
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ти став моїм порятунком ^Джилікси^
FanficХан та Фелікс найкращі друзі ще з дит садка, їм все одно що, Хан Альфа, а Лікс Омега. Вони все один про одного знають. І звичайно Альфа знає що у Фелікс є суїцидальні схильності через нещасне кохання. Джисон завжди підтримує друга, а Фелікс йому до...