Merabaa sizi beklettim öxür dilerimm🙏🏻
Bu bölümü @senarist_dilbura a hitap ediyorumm 😊
Eğer sizlerede hitap etmemi istiyosanız mesaj atmanız yeterli canlarr😘
♣️
Güzel uykumdan uyandılırmamdan daha kötü ne olabilirki?
Tabikide zırıl zırıl öten telefon yüzünden uyuyamadık!
Göz bandımı çıkarttım ve ve komodinin üzerindeki telefona uzandım.
"Ne var Merve?"
"Ne yapıyorsun?"
"Sahiden bu yüzden mi aradın beni? Uykumdan uyandırdığının altını çizmek istiyorum"
"Kusura bakma ama saat 1'e geliyo Serenay"
Zorla yatakta oturur pozisyona geldim ve saçlarımı karıştırdım.
"Tamam sadede gel dinliyorum"
"'Kanyon' a gelsene"
"Şimdide kalkıp orayamı geliyim bi de Merve! Saçma sapan konuşma."
"Anıl buradaydı ilgini çeker diye düşünmüştüm"
"Hadi canım? Ciddimisin!"
"Evet hemde yalnız"
Kendimden bile bilmediğim bi hızla ayaklandım.
"Tamam trafiğe takılmazsam yarım saate ordayım"
Telefonu yatağa fırlatır fırlatmaz dolabın karşısına geçtim vs kıyafetlere bakmaya başladım.
Haftasonu dinlenemiyorduk.
Tam mesai.
Giyeceklerimi taburenin üstüne bırakıp yüzümü soğuk suyla yıkadım ve kısa süreli aynayla bakıştım.
Makyajsız bile güzeldim!
Tabureye bıraktığım yüksek bel yırtık kotu ve çizgili gömleği aldım. ' Cumartesi Alışverişi' süsü vermeye çalıştım. Oldukça hızlı bi biçimde giyindiğimde makyaj masama kuruldum ve hafif bi makyaj yaptım. Yeşil gözlerimi seviyodum. Suratıma ayrı bi hava katıyordu.
Aslında ben herşeyimi seviyodum.
Büyük deri çantamı omzuma yerleştirdiğimde hazırdım. Hızla üst kata çıktım, annem koltuğa kurulmuş gazete okuyordu.
"Gel Serenay, kahvaltı edelim."
Sakin kıvırcık saçlarımla oynadım.
"Sağol anne, ama çıkmam lazım. Yine"
Dediğini dinlemeden evden çıktım ve hızla garaja yöneldim.
Anıl'ı Begüm'süz yakalamak şaşırtmıştı beni.
Acaba Hilmicem de yanında mıydı?
Umarım değildir.
Çünkü o çocuk İstanbul trafiği kadar sinir bozucu hatta daha da çok çok çok sinir bozucu.
Kontağa anahtarı yerleştirdim ve hızla garajdan çıktım. Şansıma, bugün yollar açıktı. Radyoda çalan aşk acısı temalı şarkıyı kapattım ve enerjik bi radyo istasyonu açtım.
Hadi ama yıl olmuş 2015 hala aşk acısı çeken mi var?
Yuvarlak çerçeveli güneş gözlüğümü taktım ve alışveriş merkezinin dolu otoparkında boş yer aradım. Buraya her geldiğimde en az 2 film yıldızı görüyordum.