Merabalarr yepyeni bi hikâyeyle karşınızdayım umarım kısa sürede kocaman bi aile oluruz umarımm🙏🏻
Neyse fazla uzatıpta sizi hikayeden mahrum bırakıpta canınızı sıkmayım iyi okumalar💕
Bol vote ve yorumlarınızı bekliyorum😊
Öpüyorumm😘♣️
Birinden nefret etmek oldukça kolaydır.
Kullandığı parfümden dolayı, kıyafetlerinden, tavırlarından, hatta isminden bile nefret edebilirsin.
Bunlar basit nedenler. Peki ya gerçekten gerekli bi nedeniniz var ise?
Mesela benim gibi!
Ben Serenay Aktaş ve Ece Begüm Yücetan'dan ölesiye nefret ediyorum!
Neden mi?
Çünkü istediğim her şeye sahip!
Özelliklede aşık Olduğum adama.İşte buda bizim hikayemiz....
♣️
Kibirle arabanın kapısını çarptım. Ve ezici gülümsememi suratıma yerleştirdim. Hayatım boyunca hep diğerlerinden farklı olmuşumdur.
Kimse için ağlamamıştım elbette ağlamıycaktım ben Serenay Aktaş'tım.
İpeksi saçlarımı savurdum, beni inceleyen kalabalığın arasından süzülürken. Topuk seslerimi ezberlemeye çalışan erkeklere kışkırtıcı olduğundan emin bir bakış attım.
Hiç biri benim için yeterli değildi elbette.
Biri dışında;Anıl Tetik.
Elimde tuttuğum pahalı çantamın askılarını biraz daha sıktım ve benim gibilerin olduğu yere yürümeye başladım. Bir anda Yanımda biten Merve Oflaz ve Almeda Abazi'ye baktım.
"Selam kızlar"
Gözümü çevreden ayırmadan kısa bi selâmlaşmadan sonra büyük masaya varabilmiştik. Çantamı boş sandalyenin birine bıraktım ve bacak bacak üstüne atarak masadakilere gülümsedim. Bakışlarım en çok Anıl'ı hedef almıştı. Begüm beni gördüğünde yüzü anlıkta olsa asılmıştı ama eski "Pollyanna" moduna girmesi saniyelerini almamıştı.
Nefret ediyorum! Nefret!
İstediğime sahip olması sinir bozucuydu.
Hemde çok!
Dudaklarımdan asla indirmediğim umursamaz ve kibirli gülüşümü yerine yerleştirdim.
"Bu vakıf işleri beni çok fazla oyalıyor. "Hoşgeldin Partisi" için giyeceklerimi bile bugün karar verdim"
Hevesle yaptıklarını anlatan Begüm'e
"sahiden mi?" dercesine bakıyordum."Ah ne yazık ben haftalar öncesinden ayarlamıştım"
Kollarımı göğsümde birleştirdim.
Begüm;
"Ben bazıları gibi boş gezenin boş kalfası değilim tabii"
Dedi.
Yapmacık bi ifade ile gözlerimi devirdim ve bakışlarımı ondan oldukça uzağa çevirdim.
Yıllardan beri aramızda çekişmeli bi rekabet vardı ama oldukça saydam bir biçimde sürüyordu.
Daha doğrusu onunki saydamdı.
Ben oldukça belirgin bir çizgide ondan nefret ediyordum.
Ve bu parti onu yerle bir etmem için harika bi fırsattı.