Bu duygulardan nefret ediyorum. Hayatımın tamamen bir kafesten oluşması ne kadar özgür olursam olayım, ruhum hep bir zincir tarafindan sımsıkı kilitlenmiş gibi.
Beynimde sabit bir fikir, sözler defalarca, günlerce devam ediyordu zihnimde yankılanmaya.
Ben ne zaman birine güvensem, inanmaya başlasam hep eksik kalıyorum.
Galiba ben bu evrende kırılmış bir yapboz parçasıydım bu yüzden hiç bir yere ait hissedememem. Bu yüzdendir belki kimsenin o çirkin yapboz parçasını istemeyişi haklılardı..
Karnıma giren ağrıyla düşüncelerden sıyrıldım. Regl zamanım yaklaştığı için ve polikistik yüzünden sancılı sürecim çok daha kötü geçiyordu ve Allah kahretsin ki ben bugün ped almaya fırsat bulamadım.
Sıcak bir şey hissetmemle etrafa bakmadan ayağa kalkmam bir oldu, gözlerim doldu niye böyle durumlar hep benim başıma geliyor Tanrım?
Lavaboya daldığım için, bir kaç kız çığlık atıp ters ters bakınca hemen kapısı açık lavaboya girdim. İşte şimdi Sıçtım.
Telefonum yanımda değildi, hoş olsa ne fark edecekti ki? Yardım isteyecek kimsem yoktu.
Deren..
Bir haftadır beni görmezden geliyor, ne mesaj atıyor ne de sınıfta bana bakıyor ben yokmuşum gibi davranıyor herkesin yaptığı gibi..
Boğazım yanınca ağzıma bastırdım kolumu hemen ağlamamak için. Bu kadar zayıf olmaktan nefret ediyordum her şeye ağlayan bir sümüklü olmaktan da.
Kapı tıkırtısıyla ağlamamı durdurmaya çalışarak sessizce bekledim belki Deren beni fark edip meraklanıp bakmaya gelmiştir.
Lakin istediğim ses ona değil zorba kıza aiti.
Kesin sıramda ki kanı gördü ve benimle dalga geçmeye geldiler harika onlara koz vermiş oldum.
"İklim açar mısın?" Rica kipi mi konuştu o?
"Sana ped getirdim, regl olduğunu biliyorum sadece yardım etmek istiyorum" sözleri gerçek mi diye algılamaya çalışıyordum, bu kız ve bana yardım etmek? Tövbe
Kapının kilidini açıp yavaşça kapıyı açtım karşımda, ellerinde poşetle bekleyen kıza diktim bakışımı. Poşete Ölü fare koyma ihtimali var mıdır?
"Ne bakıyorsun öyle alık alık? Tamam senden haz etmiyorum, regl olduğunu ve yanında ped bulundurmadığını düşünüp bir şeyler getirdim sana" gerçekten alayla bakmıyordu, her zaman ki o bakışları yoktu aksine bakmıyordu bu defa yüzüme.
"T-tesekur ederim" titreyen sesime hakim olamadım çatalaşmıştı gerginlikten.
"Önemli değil, iç çamaşırı az önce aldık, ama eşofman benim merak etme temiz yıkanmış. Eteğin battığı için getirmek istedim, hocayla konuşamazsan Deren'den rica et, sivil giyinmene izin versin" bu kızın içine Hz, Yusuf mu girdi ne bu merhamet. Ben şaşkınla bakarken o kahve irislerini bana çevirip dudak büzdü.
"Regl bitsin tekrar düşman oluruz tatlım hadi şimdilik görüşürüz" saçını savurup lavabodan çıktı.
Sevgili zorbam bile insafa geldi ama Deren hala buz küpü gerçekten hayat çok tuhaf.
*
Üç hocadan azar yiyip ağlayarak kendimi sınıfa attım sırama geçtim sancıların izin verdiği kadarıyla. Daha dört ders vardı ve gelicek derste psikopat coğrafyacı vardı beni her türlü arkada da olsam görürdü.Ulan hadi ben konuşamıyorum siz de hiç mi düşünemiyorsunuz özel bir durum olabiliceğini be.
Kafamda ki sohbeti bittirip gercekten ne yazacağıma karar verip telefonu elime aldım ki hoca içeriye girdi, şansıma yine lanet edip telefonu çantama fırlattım.
Önüme dönüp bacaklarını masanın altına biraz daha saklamak adına kayarak yerleştim yerime.
"İklim gel buraya" Al işte daha iki saniye oldu ya nasıl göze çarpmış olabilirim.
"Hocam" hepimiz sesin geldiği yöne bakarken ben Deren sandığım için ona bakarken o masaya gömülmüş test çözüyordu. Kalbim hayal kırıklığıyla sızladı bu kadar mı umurunda değildim gerçekten?
"Özel durumu varda ben gelebilir miyim?" Şu sıralar (2 saat) sıkı fıkı olduğumuz canım zorbam hocanın gazabını üstümden alınca rahatlamam gerekiyordu ama şu an sadece koca bir eksiklikle sızlıyordu yüreğim.
Ben hiç mi hakketmiyordum hiç bir şeyi?
*
Ben bu kıza o kadar üzülüyorum ki ölürüm kizimaBöyle hisseden kızlarım lütfen kendinize iyi davranın biz çok değerliyiz insanların sevgisi değildir bizi değerli kılan, biz, biz olduğumuz için değerliyiz 🤍
Sizi çok seviyorummm
Ve boooll muaaahhhhh🎀🌷🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göğe bak
Teen FictionEğer yanında olmadığım zaman kriz tutarsa, gökyüzüne bak orada minik bir toz bulutuyum, senin nefes alman için, rüzgâra karışıcağım.