Ryujin:Abi!!!!??
Ryujin'in abisini ilk defa görüyorum. Bir abisi olduğunu biliyordum ama bunca zamandır hiç görmemiştim. Ryujin çok korkmuş görünüyordu. Bana baktığında sanki gözleri "Bana yardım et."der gibi bakıyordu. Yardım etmem gerekiyordu ama ne yapacaktım.
Jaemin:Ryujin senin ne işin var burada?? Yanındaki kim?
Ryujin sadece yere bakıyordu. Ben ise gözlerimi Ryujin'den ayıramıyordum. Sanki benim yardımımı bekliyormuş gibiydi.
Jaemin:Konuşsana Ryujin sana soruyorum!!
Ryujin:Imm.. Şeyy.. Yanii... İşte..
Gerçekten çok korkmuştu. Nedensizce sinirlenmeye başlamıştım. Aniden Ryujin'in elini tuttum. Hızlıca abisinin yanından geçerken abisine bir bakış atıp omzuna çarparak geçtim. Ryujin bana şaşkınlıkla bakıyordu.
Ryujin:Ne yaptın sen!
Felix:Seni kurtardım Ryujin.
Ryujin:Ahh Felix. Ben bittim.
Felix:Neden?
Ryujin:Abim sana çok sinirlendiği için bütün acısını benden çıkaracak.
Yine kötü bir şey yapmıştım. Yine Ryujin'in başını derde sokmuştum. Peki ya şimdi ne yapacağım? Ryujin'i nasıl kurtaracağım abisinden? Kendimi hiç bu kadar suçlu hissetmemiştim. Ben neden Ryujin'i bu kadar önemsemeye başlamıştım ki? Ryujin bana zorbalık yaparken hiç kendini benim hissettiğim kadar suçlu ve kötü kissetmemiştir. Niye ben onun için böyle hissediyordum? Ama istesemde kendime engel olamıyordum. Hislerimi engelleyemiyordum.
Ryujin'e baktığımda gözünden yaşlar süzülüyodu. Bir anda durdum ve ona sıkıca sarıldım.
Felix:Ağlama Ryujin. Sen ağladığında kendimi daha kötü hissediyorum. Abin sana hiçbir şey yapamayacak. Seni koruyacağım. Bütün suç bende. Bu yüzden ağlamana gerek yok. Lütfen, bari benim için ağlama Ryujin.
Sadece duruyordu. Ses de çıkarmıyordu. Kendimi gittikçe daha kötü hissediyordum.
Bir kaç dakika böyle kaldık. Sonra Ryujin yavaşça beni itip yüzüme baktı.
Ryujin:Felix. Benim gitmem gerekiyor. Bana yardım etmeye çalışma yoksa daha kötü şeyler olur. Tamam mı?
Cevap vermemi beklemeden arkasını dönüp yürümeye başladı. Ben de arkasından bakakalmıştım.
Ryujin'in gidişini izlerken arkamdan birinin bana doğru yaklaşmaya başladığını hissettim. Tam arkamı dönüp bakacaktım ki belimin yan tarafında hissettiğim acıyla yere düştüm. Ryujin'in abisi gülerek bana bakıyordu. Sonra surat ifadesi sinirli bir hâl aldı.
Jaemin:Kardeşimden uzak dur!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RYULİX | | Zorbalık
RomanceHaechan Ryujin'e, Ryujin ise Felix'e zorbalık yapıyordu....