Felix:Ryujin polisleri ben çağırdım.
Şaşkınlıkla Felix'e bakıyordum.
Ryujin:Sen nereden anladın?
Felix:Sen önceden benim yüzümden abinin sana kötü şeyler yapacağını söylemiştin. Ben de kendimi çok suçlu hissetmiştim. Sonra seni aradığımda zaten sesinden ve söylediklerinden her şey çok belliydi.
Ryujin:Felix özür dilerim.
Felix:Neden özür diledin?
Özür dilemem gerektiğini düşünmüştüm. Şimdi Felix'e ne diyeceğimi bilememiştim.
Ryujin:Yani uzun zaman sana zorbalık yaptım ve sen de benim için böyle düşündün. Asıl ben şu an kendimi suçlu hissediyorum.
Aklıma gelen kelimeleri tek nefeste söylemiştim. Biraz duygulanmıştım ama belli etmemeye çalıştım.
Felix bir süre bana baktıktan sonra hafifçe sarıldı. Bu beni rahatlatmıştı ve bir bu kadar da şaşırtmıştı. Felix benden intikam almak yerine beni koruyordu.
Doktor geldi ve Felix benden ayrılıp yavaşça odadan çıkmak için kapıya yürümeye başladı.
Doktor:Felix Bey isterseniz Ryujin Hanımın yanında kalabilirsiniz çünkü birazdan çok can acıtan bir iğne yapmamız gerekecek. Aslında başka tanıdıklarını çağıracaktık ama kimsesi olmadığı için çağırmadık.
Felix bunu duyunca biraz endişeli bir şekilde bana baktı.
Felix:Ben Ryujin'in yanında kalırım.
Doktor:Tamam birazdan iğne hazır olur.
Aslında iğneden korkmuyordum ama Felix'in yanımda olmasını istiyordum.
Doktor:İğne hazır. Yan etkisi olabilme ihtimali var.
Felix:Yan etki olursa ne olur?
Doktor:Uzun bir süre uyanamaz hatta hiç uyanamayabilir.
Felix:O zaman yapmayın!
Doktor:Felix Bey yapmak zorundayız yoksa hayatı boyunca acı çeker.
Felix:Tamam yapın ama eğer uyanmazsa size dava açarım haberiniz olsun.
Doktor:Felix Bey uyanamazsa benim suçum olmayacak ki.
Felix:Beni ilgilendirmez.
Ryujin:Felix tamam sorun değil uyanamazsam benim için daha iyi olabilir.
Felix:Ryujin sen delirdin mi?! Sen uyanamazsan ben ne yaparım.
Neden benim için böyle düşündüğünü anlayamıyorum. Ama onun sayesinde uzun bir zamandan sonra kendimi iyi hissediyordum.
En sonunda iğne hazır oldu ve iğneyi yapmak için hazırlıklara başladılar. Felix çok korkmuş bir hâldeydi. Sıkıca elimi tuttu ve gözünü kapattı. Ben ise hiç korkmuyordum ve sadece Felix'e bakıyordum. İğneyi koluma batırdıklarında gerçekten çok acımıştı. O anki acıyla istemeden bir çığlık attım.
Felix çığlık attığımı duyunca yerinden sıçradı ve elleriyle yüzümü kavradı.
Felix:Ryujin! İyi misin? Kendini nasıl hissediyorsun? Çok mu acıdı??
Öylece bakakalmıştım. Bir anda böyle yapınca korkmuş ve gözlerimi kocaman açmıştım. Felix çok ani tepki verdiğini anlayıp hızlıca geri çekildi. Çekildiği anda başım dönmeye başladı.
Doktor:Olamaz!
Gözümü kapatmıştım. Sesler az geliyordu.
Felix:Ryujin!! HAYIIIRR!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RYULİX | | Zorbalık
RomanceHaechan Ryujin'e, Ryujin ise Felix'e zorbalık yapıyordu....