10. bölüm

29 5 4
                                    

1 saat önce

Felix'den;

Ryujin'i çıkışta takip ettim. Çok mutlu görünüyordu. Bir yere girdi. Camdan baktığımda içeride Hoseok'ta vardı. Bir süre izledim. Ryujin Bir anda çok şaşırdı ve bağırdı. Sonra kendine geldi. Dans etmeye başladılar. Arkama baktığımda Haechan'ı gördüm. Yanında Yeji'de vardı. Yeji bıçak çıkardı ve Haechan'ın kolunu kesti. Sonra Haechan büyük bir çığlık attı. Haechan'ın çığlığını duymuş olmalılardı. Kapı açıldı ve ben hemen saklandım.

........

Ryujin gitmiş Hoseok'la konuşuyordu. Yeji bir anda bıçağını çıkardı.

Yeji:Ryujin'e bulaşma!!!

Felix:Bulaşmıyorum zaten.

Yeji:O zaman onları söyleyip Ryujin'i zor duruma sokmasaydın!

Yeji bıçağı tam batıracakken kaçmaya başladım. Çok hızlı koşuyordum. Arkama baktığımda kimse yoktu. Yavaşladım ve biraz yürüdüm. Sonra biri kolumdan tutup çekti. Karşımda Haechan duruyordu.

Haechan:Felix seni uyarmıştım!! Sana Ryujin'e yaptıklarımı kimseye söyleme demiştim! Ryujin'in başına çok kötü şeyler gelecek. Ve sen de ben bunları yaparken sadece oturup izleyeceksin.

Nedense Ryujin'i korumam gerekiyormuş gibi hissetmiştim.

Felix:Ryujin'e bir şey yapma. Hepsi benim suçum.

Haechan:Hah. Bir de Ryujin'i mi koruyorsun. Ne oldu? Aşık mı oldun?

Bir an ne diyeceğimi bilemedim. Haechan'ın Ryujin'e zorbalık yaptığını söylediğim için kendimi çok kötü hissediyordum. Ryujin'e bir şey olursa hepsi benim suçum olacaktı. Ryujin'i kurtarmam gerekiyormuş gibi hissettim.

Felix:Ne istiyorsan yaparım lütfen Ryujin'e bir şey yapma.

Haechan:Sana asla yapamayacağın imkansız bir şey söyleyeceğim. Kovabilirsen beni okuldan kov! Anca bu şekilde yapmam. Ama sadece bir günün var. Hahahahah ikinize de gününüzü göstereceğim.

Hemen Ryujin'i bulmam gerekiyordu. Ama Haechan'ın Ryujin'e bunu yapacağını ona söyleyemezdim. Ryujin'i kurtarmak için Haechan'ın bana bulaştığını söyleyecektim. Haechan gittikten sonra birinin koşma sesini duydum. Buraya doğru geliyordu. Yanımdan geçen Ryujin'i gördüğüm anda kolunu tutup çektim. Ve sırtını duvara yasladım.

........

Ryujin:Abi!!!!??

Ryujin:Abi!!!!??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
RYULİX | | Zorbalık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin