Giriş

126 53 111
                                    

    Dilsizdir benim acılarım
    Konuşmazlar kimseyle
    Sadece benim canımı acıtırlar
    Hemde hiç hak etmediği halde...
~Cemal Süreya

~Cemal Süreya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


   Ceketimi giyerken kapıya yöneldim. Bu sırada Gökayda yanımdaydı benimle beraber çıktı odadan

"Nereye koydunuz?"Dedim. İşlerinde köstebek çıkmıştı ve ben şuan ona ölüm senaryoları hazırlıyorum.

"Bodruma koyduk"dedi Gökay. Benim çocukluk arkadaşımdı ve her zaman ne olursa olsun hep yanımdaydı safını bu zamana kadar değiştirdiğini hiç görmemiştim.

Aşağı kata yani bodruma inerken bileğimdeki toka ile Saçımı at kuyruğu yapmaya başladım. O ite karşı çok güzel planlarım vardı.

Kapının önüne geldiğimde gayet sakin bir şekilde açtım kapıyı.

Adamı sandalyeye başlamışlardı ve yanında en sadık iki korumam başlarında bekliyordu;Fahri ve Feyza.

İkisi birbirinden hoslanıyordu ama benden saklıyorlardı aslında sakladıklarını sanıyorlardı.  Gerçi benden neden sakladıklarını da anlamış değilim yani.

Adama doğru yürürken sert bir ifade takındım ama o hangi cesaretle bilmiyorum ama alayla bakıyordu.
Karşısına sandalye çekip oturdum Fahri onu biraz hırpalamışa benziyordu.

"Ee,nasılsın"dedim. Gayet güzel bir başlangıçtı değil mi?

Cevap vermemeyi seçti. Kafamı aşağı yukarı salladım"Konuşmak istemiyorsun demek,tamam."dedim gözlerine delici bakışlar atarken.

"Kimsin konuş yoksa hiç tahmin edemeyeceğin şeyler yapacağım."dedim Gökay daha açıkça

"Yani konuşursan kolay ölürsün konuşmazsan biraz işin zor"dedi.

"Ama sonuç olarak aynı"dedi köstebek.

"Başka ne bekliyordun köstebek"dedim. Cevap vermedi.

"Adım Celal"dedi. Çokta umrumdaydı. Yaniii der gibi baktım.

Derin bir nefes alıp verdi.

Ayağa kalktım  "Sanırım konuşmak istemiyorsun,anlıyorum seni"dedim Gökay sandalyeyi alıp kenara koydu.

Fahriye bir baş hareketi yaptığımda masanın üstündeki büyük çantayı verdi.

MAFYA ANASI~|+18〔Ara Verildi〕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin