Just pretend (sad ending)

292 5 3
                                    

"𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑀𝑙𝑖𝑠𝑠𝑎 𝐼 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑. 𝑇ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑚𝑒. 𝐼 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝐻𝑒'𝑠 𝑚𝑦 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑. 𝐻𝑒'𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑝𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝐼 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚. 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑔𝑟𝑜𝑤 𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑓 𝑖𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑠. 𝐹𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼'𝑚 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼'𝑚 𝑠𝑎𝑑. 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖'𝑚 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝐼'𝑚 𝑤𝑒𝑎𝑘. 𝑃𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑡 𝑓𝑎𝑘𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑, 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝'𝑠, 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑠𝑠. 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑡𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑 𝑖𝑡'𝑠. 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑠𝑒. 𝐼𝑡'𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢. 𝐵𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑚𝑝𝑡 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑜𝑢𝑡. 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡. 𝐵𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑝𝑜𝑤𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑠 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑, 𝐼'𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚. 𝐵𝑢𝑡 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑠 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙. 𝐼𝑓 ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦. 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑖𝑓 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜. 𝐼𝑡'𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑖𝑔ℎ 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑒 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑓 𝐼𝑚 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝐼'𝑙𝑙 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑝𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒'𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑚𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑓𝑖𝑥 𝑖𝑡 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑖𝑓 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠. 𝐼𝑓 ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝐼'𝑙𝑙 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑔𝑜. 𝐼𝑡'𝑙𝑙 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑟𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑢𝑓𝑓𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒. 𝑈𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼'𝑙𝑙 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑘𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑔𝑒𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑚."





















Hyunlix One-shotsWhere stories live. Discover now