stalking? han jisung.

77 15 9
                                    

#han

evden çıktıktan sonra içim pek rahat değildi, minho'dan bir dakika ayrılmak istemiyordum. ya eve gelince orada olmasaydı?

lanet olası faturalar ve yemek masraflarını ödemek için çalışmak zorundayım. yoksa, minho'dan gerçek anlamda bir dakika ayrılmazdım.

çalıştığım markete adımlarım hızlanırken birinci yıl dönümümüz için bir şeyler düşünüyordum.

güzel bir akşam yemeği, çok mu klasik?

tabii ki evde olacak. minho dışarı çıkamaz. hoş, minho ben dışında kimseyle iletişim de kuramaz.

markete geldiğimde elim telefonuma gitti, evin bazı yerlerinde gizli kamera vardı. minho'nun abisinden kalan minik minik bir hediye.

telefonumu açtım ve sabitledim, kasaya oturup onu izlemeye başladım. gelen müşterilerle ilgilenirken bir yandan bebeğimin ne yaptığına bakıyordum.

mutfaktaydı, bizim için yemek hazırlıyordu. önündeki önlükle fazlasıyla çekiciydi. hemen eve gitmek ve güzelimle ilgilenmek istiyordum.

ve patronumla konuşmalıydım, yarını ilişkimize ayırmalıydım.

#lee

kesme tahtasında soğanları keserken gerçekten izlendiğimi düşünüyordum. sanki sürekli birisi, omzumun hemen arkasında benimleydi.

bu rahatsızlıkla beraber hareketlerim ağırlaşıyordu. bayılacak gibiydim.

yemek sandığımdan uzun, beklediğimden kötü olmuştu. neyse ki jisung sadece yemek yapmayınca kızıyordu yemek kötü olunca değil.

yorgun hissediyordum. oldukça yorgun. odama ilerkedim, jisung'un önceden verdiği pembe kolyeme baktım aynadan. o kolye, gerçekten beni juliet gibi hissettiriyordu. sonrasında bana verdiği manolya buketi, beraber yaptığımız resimler, origamiler.

hepsini tek tek inceledim. bunları incelerken aklım sadece jisung'taydı. onu seviyorum evet, fakat eski halini öylesine özlüyorum ki. tahmin edilemez.

gelmesine daha çok vardı, yatağıma geçtim. tekrar o izlenme hissi ile yatağımda gözlerimi kapattım. rüyalarımın güzel olmasını dileyerek kendimi uykunun kollarına attım.

___

merhaba, ben Daniel. bölümün geçiş bölümü olduğunu, ondan kaos olmadığını ve kısa tuttuğumu söylemek istedim. iyi geceler.

i killed someone for u,, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin