Selamm. Yeni bölümle geldim. Sanırım diğer bölümü 2 hafta önce atmıştım. Tam bilmiyorum. Yoğun istekler üzerine bu bölümü Theodore' a adadım. (Yoğun istek dediğim sadece 1 kişi🫠) Bölüm ne iyi oldu ne de kötü oldu. SMUT sahnesinin nasıl olduğunu yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
Sizler yorum yaptıkça ben daha da mutlu oluyorum ve fikirlerimi daha da iyi geliştiriyorum. Bölümlerin okunma sayısı çok düştü. Hâliyle oy sayısı da. Bu yüzden artık oy sınırı koyamaya karar verdim.
Diğer bölümü eğer bu bölüm 20 oy alırsa atacağım. İyi okumalar.
SMUT
Foresta' nın ağzından..Sabah yine başımın ağrımasıyla uyanmıştım. İçkiyi bu aralar fazla kaçırıyordum. Belimi doğrulttum ve yatağımın yanındaki komidinden telefonumu aldım.
Nick dünki mekanı story atmıştı. Biraz telefonda oyalandım. Theodore odada yoktu. Yataktan kalktım ve banyoya girip banyoda kıyafetimi çıkardım, daha sonra duşa girdim.
20 dakikaya yakın bir süre sonra duş aldıktan sonra duşa kabinden çıkıp havlumu vücuduma sardım. Banyodan çıktım. Giyeceğim kıyafetleri hazırladım. Sırtımı kapıya döndüm ve havluyu bedenimden ayırdım.
Kilotumu giydikten sonra kapı çaldı ve odaya birisi girdi. Elimle vücudumu siper ettim.
Çok geçmeden Theodore konuşmaya başladı. "Bana diyordun şimdi sen mi banyoda giyinmiyorsun?"
"Laf edeceğine odadan çıksana!" dedim telaşla.
Cevap vermeden odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Kapının kapanma sesini duyduktan hemen sonra üzerimi giyindim. Kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.
Theodore kapının hemen yanındaki duvara sırtını yaslamıştı.
"Girebilirsin." dedim ve odaya girdim. Benim ardımdan Theodore da odaya girdi ve kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dörtgeni ^ Mattheo Riddle, Theodore Nott ve Nick Leister
Teen FictionBana "Dürüst ol." dedi. Yemin ederim deneyeceğim.