Selam. Yeni bölümle tekrardan birlikteyiz. Kitap nedense istediğim gibi gitmiyor. Bu bölümü pek beğenmedim. Bölüm hakkında fikirlerinizi yorumlara yazarsanız sevinirim.
İyi okumalar.
Foresta' nın ağzından..Kolumu birinin dürtmesiyle uyandım. Bu Cedric' di. Ders çalışırken uyuya kalmış olmalıydım. Telefonumdan saate baktım. Saat gece yarısına geliyordu. Başımı Cedric' e doğru çevirdim.
"Uyandırdığın için teşekkürler." dedim gülümseyerek.
"Neden sürekli teşekkür ediyorsun ki? Nasıl olsa başkası da olsa aynı şeyi yapardı." dedi.
Ayağa kalktım. Eşyalarımı sırt çantama yerleştirirken "Ağız alışkanlığı sanırım." dedim.
"Sanırım sen de Hufflepuff yatakhanesinde kalıyorsun." dedi.
Kafamı "Evet." anlamında aşağı yukarı salladım.
"Birlikte gidelim mi?" dedi.
"Memnuniyetle." dedim gülümseyerek.
Tom ile oturduğumuz masalar birbirine uzak olsa da arkamı döndüğümde Tom' u görebilecek durumdaydım.
Kitapların hepsini sırt çantama yerleştirdiğimde sırt çantamı sırtıma taktım ve Tom' un oturduğu masaya doğru göz attım.
Ancak Tom yoktu. Belki de beni görmemişti.
"Hadi gidelim." dedim.
Hufflepuff yatakhanesine doğru ilerledik. Kısa bir süre sonra hufflepuf yatakhanesine geldik.
Ben hufflepuff yatakhanesinin 1. katında kalıyordum. 1. kata geldiğimizde konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dörtgeni ^ Mattheo Riddle, Theodore Nott ve Nick Leister
Teen FictionBana "Dürüst ol." dedi. Yemin ederim deneyeceğim.