Selaaammm. Bu sefer dediğim gibi bu bölümü erken atmaya çalıştım. Bu bölüm bomba gibi olduuu.
Özellikle Foresta' nın Mattheo' ya dediklerini okuyunca siz de rahatlayacaksınız. Ben yazarken ağladım desem inanır mısınız?
Neyse çok uzatmayayım. İyi okumalaarrr.😻
Foresta' nın ağzından...
Sınıftan çıktığım gibi vücudumun titrediğini fark ettim. Ellerim, bacaklarım... Bütün vücudum titriyordu.
Hızla yanağımdaki göz yaşlarımı sildim. Ravenclaw ile ortak olan ders için iksir sınıfına doğru ilerledim.
Sınıfa girdiğimde daha profesör gelmemişti. Ama neredeyse bütün öğrenciler sınıftaydı. Mattheo, Tom, Blaise ve Draco sınıfta değillerdi.
Arkalardan boş yer bulup sıraya yerleştim. Bir kaç dakika sonra profesör Slughorn sınıfa geldi ve daha önce hiç adını duymadığım bir iksir için bireysel çalışmaya başladık.
Dersin bitmesine 10 dakikaya yakın bir süre kalmıştı. Ama hâlâ sınıfa Draco, Blaise, Tom ve Mattheo gelmemişti.
...
Bugünkü derslerin hepsi bitmişti. Ve hiç bir derse Draco, Blaise, Tom ve Mattheo girmemişti.
Dersler bitmişti ancak daha kütüphane temizleme cezam vardı. Theodore ve Pansy' in gidip beni şikayet edeceklerini düşünmüyordum.
Onlardan bunu beklemiyordum.
Yavaş adımlarla kütüphaneye doğru ilerledim. Kütüphanenin yan tarafında duran temizlik odasına girdim ve içeriden temizlik malzemelerini aldım.
Temizlik malzemeleri ile kütüphaneye girdim. Temizlik yapacağım yere yakın olan herhangi bir masaya çantamı ve çeketimi yerleştirdim. Çok geçmeden kütüphaneyi temizlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Dörtgeni ^ Mattheo Riddle, Theodore Nott ve Nick Leister
Teen FictionBana "Dürüst ol." dedi. Yemin ederim deneyeceğim.