Giriş

7 0 2
                                    

Evet  şöbiyetlerimmmm merhaba nasılsınız bu benim ilk kurgum ve umarım beğenirsiniz....

Bu bir dark romance dir yani yaşı çok küçük olanlar lütfen okumasın!

Ve ayrıca kitaptaki hiç bir olay ve karakterler gerçeğe dayalı değildir her biri hayal ürünüdür

Sizi 2035 yılına ışınlıyorum...

Siz hiç tanrıçaların ve ya tanrıların gerçekten var olduğunu merak ettiniz mi? Ben biraz meraklı olduğum için bayağı merak edip araştırdımmmmm ve sonuç olarak en güçlü kadın Tanrıçayı ve Tanrı yı buldum ve kurguma konuk ettim şimdi sizden ricam onlara bence inanın ve onları örnek alın mesela güçlü durun herkese karşı ve en çok babanıza karşı kurgumdada en çok babaları tarafından yaralanmış karakterler okuyacağız ve bu yüzden kendinizi hazırlayın kalkıyoruzzzzzz....

Çünkü haklı ve ya haksız bir canı almak en büyük suçtur...

Peki size şundan bahsetsem ilk cinayetinizi 8 yaşında kıskançlıktan 2 aylık kız kardeşinizi öldürerek başlasanız evet Hera böyle başladı ama o zaman daha bir çocuktu ve bundan çok pişman peki daha sonrasında yanlışlıkla annesini öldürse ve babasından intikam almak için de babasını öldürse ah Hera nın 13 yaşından beri bir seri katil olarak aranıyor  olması evet Tanrıça Hera....

Peki size şundan bahsetsem ilk cinayetinizi 16 yaşında babanızı öldürerek başlasanız ve evet Barın da bu şekilde başladı peki sebebi neydi ve pişman mı? Hayır pişman değil aksine mutlu çünkü babası ölmeyi en çok hak eden insanlar arasında ah Barın ında 16 yaşından beri bir seri katil olarak aranıyo olması evet Zeus.....

Size iyi okumalar dilerimmm🤍🤍🤍🤍

TANRILAR VE TANRIÇALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin