Rulet

7 0 0
                                    

Az önce hayatımın en sert darbesini almıştım. Barın Kandemir, Tanrıça Hera gibi adalet isteyen bir seri katıldı. Bana anlatacağı gerçeklerden biri de bu olmalıydı.Ama neden bunu bana anlatmadı yada neden benim bir seri katil olduğumu bildiğinde ısrarla bunu bana unutturmak istercesine Acars dedi? Çok fazla cevapsız soru vardı, peki yine neden o da benim gibi adaleti sağlamak için insan hayatını bitirerek yapmayı tercih etmişti? İlk cinayetini kime, niçin ve ne zaman işlemişti? Aman be ne kadar çok soru var hepsini buradan çıkınca onada soracağım. Burada Akın dışında kimse ölmeyecek.

Bir rulet oynayacağız belkide hiç birimiz ölmeyecek , belkide hepimiz ölecekti. Ama bu ülkeyi koruyan ve masum olan 2 canı kurtaracağım.

Barın sadece bana bakıyordu, ama yüzünde göremediğim o kırgınlığı görmüştüm. Bunların hepsini onun teklifini kabul ettiğime bana kendisi anlatacaktı. Ama neden benim Tanrıça Hera kimliğimi benden almaya çalışıyordu? Bunun altında yatan sebep her neyse bizi çok incitecekti, eminim.

Özün e bakmaya bile cesaret edemiyordum.

Akın ise halinden gayet memnun bir şekilde, perdenin asılı olduğu duvara doğru yürümeye başladı. Perdeyi tek bir elle çekti ve perdenin kan kırmızısı rengi olmasının sebebi anlaşıldı. Çünkü duvarda kocaman bir dikdörtgen halinde bir boşluk vardı. Asıl önemli olan içinde 7 farklı can yakıcı şey bulunuyordu, ama korkunç olansa orada 1 tane nar, 1 tane akrep, 1 tane zambak bulunuyordu eğer ben kaybedersem beni kendi yöntemlerimle öldürecekti.

Her aletin üzerinde numaralar vardı.
1.numarada balta
2.numarada testere
3.numarada silah ve yanında 4 kurşun
4.numarada demir çubuk
5.numarada Balyoz
6.numaradan kılıç ( ne alaka?)
7.numarada demir şiş

Siktir, siktir, siktir, siktir bu ne be benden daha canı bir insanı ilk defa görüyorum.

Akın belinden bir silah çıkardı ve cam masaya koydu, artık oyun zamanıydı.

Hiç birimizden ses çıkmıyordu derin sesizliği Akın bozdu. "Evet bugünkü duruşmayı iptal ettirdim, yani sabaha kadar bile burada durabiliriz. " buna tepki olarak en güzel tepkiyi Özün verdi. " Sen ne yapıyorsun diye sormayacağım, çünkü sen asla ne canınla sınanmış ne de taciz edilmişsin yada en önemlisi bu hayattaki tek dalın sana ihanet edip tüm yaşadıklarını sana o yaşatmamış demi?!? "öyle bir şey ki yutkunamadım artık olan gücümde yok olmuştu, haklıydı bir kerede olsa kendi canım için kardeşimden,ikizimden,annemden kalan tek emanetden vazgeçmiş ve ona acı çektirmiştim.

Ben sevilmeyi hak eden birisi değilim.

Akın da ilk defa buz kesmiş Özün e bakıyordu, Barın ise bana bakmadan konuşmaya başladı. " Nasıl oynayacağız? " evet artık Barın da benden nefret ediyordu.

Dik duruşumdan eser kalmamıştı. Akın kendini toplayarak konuşmaya başladı. "Evet yapacağımız şey çok basit, masadaki silah dönmeden önce oy birliği ile bir numara belirleyeceğiz bu numara ile silah kime dönerse o kişi o numaradaki alet ile yarım saat işkence görecek ve Hera ise sadece o aletlerden değil kendi yöntemleriyle de işkence çekecek.Eğer yarım saat işkence gören kişi ölmezse yada pes etmezse bir tur daha ve yine aynı şey olursa bir tur daha oynayacağız ama her turda farklı kişi gelirse onun içinde aynısı olursa bir diğer turu bekleyeceğiz sorusu olan"

Benim istediğim tek şey yaşattıklarımın karşılığını burada almak. Barın sınırlı bir şekilde. " Lan sen nasıl bir psikopatsın, ve Hera nın fazladan suçu ne!? "Sesindeki merak çok fazla belliydi. Akın bana sırıttı ve" Tabikide o aramızdaki en suçlu insan bunu en iyi o bilir demi Hera suçsuz 1 canı almıştın. Unuttun mu? Umarım unutmamışsındır şimdi mezarında ters dönmesin falan. "

TANRILAR VE TANRIÇALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin