Dolunayda Dans

2 1 0
                                    

Şuan evimize doğru gidiyorduk. Evimiz Barın ve benim evim . O benimle neden evlenmeyi istiyor bilemem, ama ben Barın ile gerçekten adaleti getirmek için evleniyorum. Biz haber kapaklarını süsleyen 2 seri katil birlikte adaleti getireceğiz, ama bu düşüncelerimden Barın ın haberi yoktu, olmasına da gerek yoktu. 

Eve gideceğiz ve neler olacak acaba annesi ne durumda acaba yaşıyormuş ama heralde Barın ile küslerdi magazin haberlerinden öğrenebildikledim tek bunlardı. Acaba beni isteyecekler mi? Aman be istemeseler ki ne var beni ilgilendiren Barın ın beni kabul etmesi.

Barın arabayı durdurdu ve benim inmemi bekledi. Açsana kapımı adam.Odun, taş, kütük aman her neyse.

Şuan eve giricem, ama ya evde yaşayanlar benden memnun olmazlarsa kendimi onlara yama yapmalıyım.

Direkt gir senden büyük kim varsa git ellerini 2 tür öp bence gayet mantıklı Hera.

Barın sıkıca elimi kavradı ve "Ne baklıyorsun Acars davetiye beklediğini söyleme. " ah ilk başta bi Barın a karşı kendimi utandırmamalıyım. "Şey ya daldım yoksa ben hiç sizden davetiye bekler miyim ki ayıp oluyo Barın aa ayıpp çok ayıp. " tamam sakın ol Hera, en fazla sahteden evleneceğin adamın evine gireceksin ama bu ev değilki saray, kale falan yani. Tamam Hera sen buraya da 1 kere daha gelmiştin demi? 1 mi 2 miydi? Ay kafam larıştı tamam artık girelim Hera.

Barın kapıyı tıklattı, demekki evde birileri varmış. Kapıyı orta yaşlarda pofidik bir abla açtı ama üzerinde de onluk vardı. Hadi canım bu annesi mi yok be annesi Barın ile kavga etmişti en son demi? Evet o zaman evdeki bir çalışan olmalı. Barın konuşmaya başladı. "Bu gelin kızın Ayşe teyzem hani en son geldiğinde hastalanmıltı ya bu o Hera  bu da Ayşe Teyze beni büyüten kadın. " neeeeeeeeeeeeeeeee daha ne kadar saçma bir olay olabilir annesi Barın ı çocukken mi yalnız bırakmış ama haber kaynakları annesi ile küstükleri zaman  1 sene yazıyordu. Ve gelin kız mı? Ayy alışmalısın Hera alışıcaksında.

Ayşe Hanım bana baktı öyle bir gülümsedi ki bir anneden farkı yoktu, bana annemi anımsattı. Bende ona aynı gülümsemeyi vermeye çalıştım ama becerebildik mi bilemiyorum. Barın elimden tutup salona götürdü. Hemen arkamızdan Ayşe Hanım geldi. Ve konuşma başladı.

"Hera Acars artık Hera Acars Kandemir olucak, bunda bir sorunumuz yok yarın eve gelin olarak gelicek merak etme Ayşe teyzem bu kız çok iyidir Hera nın birde ikizi var Özün Acars yani haber kanallarında ki gibi bir seri katil değil kendisi zaten bunuda kanıtlayacağız, her neyse Hera benim ile benim odamda kalıcak , burada da sorun yok ve Hera isterse düğün yapabilir yani her şey Hera ya kalmış, ayrıca Hera nın babası Rıza Acars ı tanıyor olmalısın ülkenin önde gelen paleontologlarından biriydi. Ee artık Acars sen odamıza çık ve dınlen ben geliyorum ihtiyaçlarını hepsi senin evinden getirildi merak etme. "

Tamam Hera tek tek değerlendir Barın ın söyledikleri ni ama ilk başta şu odaya git te seni mal sanmasınlar. Odaya doğru gidecağim ama hatırlamıyorum oda nerede be . Tama Hera şu zihnini yor, Barın ı arasam mı çünkü bir daha aşağı inersen kadına rezil olurum, sonuçta Barın kadını annesi yerine koyuyor , bir de kayınvalıdeye rezil olmamalıyım.

Tamam Barın ı aramalıyım, aç aç hadi.
"A-alo Barın şey ya senin odan neredeydi? Ve bu konuyu konuşacağız seninle aynı odada kalmam. " kıkırdadı."Acars bizim odamız 2.katta en sondaki oda simsiyah bir kapısı var ve ayrıca ben karım ile aynı odada kalamayacak mıyım? ayıp Acars çok ayıp" beni benim sözlerim ile vurmayı çoı seviyor ama dinlesin beni"Barın biz daha evlenmedik ve ayrıca 8 ay sürecek sahte bir evlilikten bahsediyoruz seninle aynı odada kalmayacağım, kadına rezil olmamak için onun yanında kabul ettim."derin bir nefes verdi"Tamam ben gelince konuşuruz şuan çalışmam lazım sana iyi dinlenmeler. " benden cevap bile beklemeden telefonu kapattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TANRILAR VE TANRIÇALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin