Δημήτρης
Με έβγαλε η καθηγήτρια από την τάξη επειδή δεν συμμετείχα. Ήμουν έτοιμος να κατέβω για να πάω στις τουαλέτες μέχρι που είδα την Θάλεια να κλαίει.
Με αγνόησε και κατέβηκε τις σκάλες. Μπήκα και εγώ μαζί της, αλλά μάλλον ακόμα δεν μπορούσε να αντέξει την παρουσία μου. Ακόμα ανησυχώ γι' αυτήν, στο νοσοκομείο την ημέρα που θα έφευγα πήγα να την επισκεφθώ αλλά μόλις ήμουν έτοιμος να μπω, βρήκα τον Νίκο. Τον ρώτησα άμα μπορούσα να την δω για μια τελευταία φορά αλλά με έδιωξε.
Δεν τον κατηγορώ. Και εγώ αυτό θα έκανα στην θέση του. Αλλά εκείνη την νύχτα, ειλικρινά δεν ήξερα τι έκανα. Ήμουν τόσο μεθυσμένος που θα κατηγορώ τον εαυτό μου για χρόνια μετά από αυτό που έκανα στην Θάλεια. Είμαι σίγουρος τι έχει περάσει όλο αυτό τον καιρό και πως για όλο αυτό φταίω εγώ. Μακάρι να είχα μια ευκαιρία να της εξηγήσω τα πάντα.
Μόλις χτύπησε το κουδούνι, έτρεξα κατευθείαν για την τάξη της. Ανέβηκα στον δεύτερο όροφο και βρήκα την Άννα, την Αρμέλα και την Αφροδίτη να μιλάνε. Τις πλησίασα και από τι φαίνεται καμιά τους δεν χάρηκε με την παρουσία μου αλλά αυτό ήταν το τελευταίο πράγμα που με ενδιέφερε αυτή τη στιγμή.
-Τι έπαθε η Θάλεια;
-Εσένα τι σε ενδιαφέρει; Απάντησε με ειρωνία η Άννα.
-Με ενδιαφέρει, απάντα μου.
-Πφ, ένας συμμαθητής μας την είπε πουτάνα και ο καθηγητής τον υποστήριξε λέγοντας πως λογικό είναι αφού πηγαίνει με όποιον να ναι και μετά την μαχαιρώνουν. Είπε σε μία ανάσα.
Τα χαρακτηριστικά μου σκλήρυναν απο τον θυμο.
-Ποιος είναι αυτος;
-Ο καθηγητής; Είπε η Αρμέλα.
-Είσαι και έξυπνη τρομάρα σου. Απάντησα από εκνευρισμό.
-Αυτός εκεί.
Έδειξε με το χέρι της η Αφροδίτη σε μια παρέα αγοριών τα οποία μιλούσαν και καθώς της έκανα νόημα για ευχαριστώ τις προσπέρασα.
Πήγα κοντά του και του ψιθύρισα στο αυτί χωρίς να το ακούσουν οι άλλοι.
-Μόλις χτυπήσει το κουδούνι σε θέλω στις τουαλέτες, αμέσως.
Έφυγα γρήγορα μην υποψιαστεί κανείς κάτι και το παιδί συνέχιζε να με κοιτάει καθώς προχωρούσα. Κατέβηκα κάτω και είδα την Θάλεια να κάθετε μόνη της στο παγκάκι. Δεν ήθελα να την ενοχλήσω και φοβόμουν να την πλησιάσω σε περίπτωση που δεν ήθελε, έτσι λοιπόν έβγαλα από την πίσω τσέπη τα τσιγάρα μου και πήγα πίσω από το σχολείο.
YOU ARE READING
Ο εφιάλτης μου
Teen FictionΗ Θάλεια, μια κοπέλα με αυτοπεποίθηση βρίσκεται αντιμέτωπη με τον μεγαλύτερο εφιάλτη της. Τον πρώην της. Στην μέση όμως μπαίνει ο κολλητός του αδελφού της. Ο Νίκος, ο οποίος δε θα την αφήσει σε ησυχία.