13

13 1 0
                                    

Νίκος

Μόλις άκουσα την δήθεν ανακοίνωση του πατέρα μου έγινα έξαλλος. Αποκλείεται εγώ να παντρευτώ την Εύη. Προτιμώ να πάω με αρκούδα παρά με αυτήν. Οι γονείς μας νομίζουν πως τα έχουμε ενώ δεν φιλιόμαστε καν μπροστά τους και τώρα θέλουν να την παντρευτώ κι όλας.

Τώρα κάθομαι μπροστά του κλειδωμένος μέσα στο γραφείο του ενώ προσπαθεί να με πείσει να συμφωνήσω. Δεν υπάρχει περίπτωση. Δεν θέλω. Μακάρι να ήταν η Θάλεια στην θέση της-...τι είπα μόλις τώρα; Κανονικά είμαστε εχθροί, δεν την πηγαίνω, δεν με πηγαίνει. Εκτός άμα εξαιρέσεις τις στιγμές μας. Δεν πρέπει να μαθευτούν.

-Θα την παντρευτείς και δεν υπάρχει κουβέντα!
Χτύπησε το χέρι του στο γραφείο και σηκώθηκε πάνω.

-Μπαμπά, καταλαβαίνεις ότι είμαι μόλις 19 χρονών! Δεν μπορείς να με αναγκάζεις να παντρευτώ από τώρα! Τι θα απογίνει το σχολείο, θέλω να σπουδάσω μπαμπά, δεν θέλω ούτε οικογένεια, ούτε την Εύη. Τίποτα από όλα αυτά δεν ήθελα εξαρχής!

-Αγόρι μου, την Εύη δεν την αγαπάς;

-Δε τα έχουμε καν! Απλά αυτή είναι τόσο κολλημένη μαζί μου που σας έχει κάνει να πιστέψετε πως τα έχουμε! Απλά πες μου τον λόγο για τον οποίο το κάνεις αυτό!

-Όπως και να έχει θα την παντρευτείς! Και αν θες να μάθεις γιατί το κάνω όλο αυτό είναι επειδή θέλω οι επιχειρήσεις μας να ενωθούν! Δεν ξέρεις πόσο ισχυροί είναι! Αυτή είναι η ευκαιρία μας!

-Χέστηκα για τις κωλο ευκαιρίες σου! Όλα αυτά τα χρόνια μας έχεις τρελάνει με το να ανεβείς και να ανεβείς! Δεν συμφωνώ! Τέλος!
Είπα και πήγα να φύγω.

-Όταν θα σου μιλάω δε θα φεύγεις το κατάλαβες! Θα παντρευτείς! Θα πας να σπουδάσεις για λίγα χρόνια και μετά θα πάρεις την επιχείρηση μου στα χέρια σου! Έκτοτε αποφασίζεις εσύ τι θέλεις να κάνεις στην ζωή σου! Συνεννοηθήκαμε!?

Κοιτούσα το πάτωμα και επεξεργαζόμουν την όλη κατάσταση. Δεν ήθελα να του απαντήσω. Να του δώσω όντως την ιδέα πως είμαι αποφασισμένος να κάνω για ακόμη μία φορά αυτό που θέλει.

-Είπα, συνεννοηθήκαμε!? Φώναξε πιο δυνατά αυτή την φορά.

-Ναι, πατέρα.

-Τώρα πήγαινε έξω, δεν θέλω να σε βλέπω.

Βγήκα έξω και αφού βάρεσα με δύναμη την πόρτα του, έριξα μια κλεφτή ματιά στην Θάλεια και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Φαινόταν στεναχωρημένη αλλά ελπίζω όχι για μένα.

Ο εφιάλτης μουWhere stories live. Discover now