16.

8 1 0
                                    

Θάλεια

Μετά από 6 μήνες

Η Γιούλη επιτέλους παντρεύεται με τον Βασίλη. Ειλικρινά δεν ξέρει πόσο περίμενα αυτή την στιγμή. Και οι δύο τους δεν βλέπανε την ώρα να παντρευτούν και να φύγουν για ταξίδι του μέλιτος. Φαινοντουσαν τόσο χαρούμενοι ο ένας για τον άλλον. Από τον τρόπο που της συμπεριφεροταν μέχρι το πως κοιτιοντουσαν. Είχαν μια αγάπη την οποία ήλπιζα να είχα και εγώ.

Την κουμπάρα στην αρχή την επέλεξε η Γιούλη. Εμένα. Ύστερα όμως ο Βασίλης ήθελε και κουμπάρο οπότε έβαλε τον κολλητό του. Τον Νίκο. Μόλις μου το ανακοίνωσαν ξαφνιάστηκα. Δεν ήθελα να τον ξαναδώ. Δεν είχα το κουράγιο.

Άρχισα να τον ξεπερνάω και να προχωράω την ζωή μου αλλά πάντα ένα κομμάτι της καρδιάς μου ακόμα τον θυμόταν. Ακόμα ήλπιζα να ήταν δίπλα μου αυτή τη στιγμή. Δυστηχως όμως η καρδιές μας δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους.

Θα έρθει αύριο το πρωί Ελλάδα για δύο εβδομάδες μαζί με την Εύη εφόσον ο γάμος θα γίνει αύριο το βράδυ. Είχα αγχωθεί αρκετά. Δεν ξέρω άμα ήταν το γεγονός πως θα ξανά έβλεπα τον Νίκο ή ο γάμος αλλά είμαι σίγουρη πως δεν ήταν το δεύτερο. Έπρεπε να επιλέξω το καλύτερο δαχτυλίδι αφού ο Βασίλης το άφησε επάνω μου.

Δεν νοιάστηκα και πολύ να ρωτήσω τον Νίκο οπότε επέλεξα ότι μου άρεσε και το αγόρασα. Αυτή τι στιγμή βρισκόμουν πάνω στο κρεβάτι μου και προσπαθούσα να πιάσω το τελευταίο πατατάκι μέσα στη συσκευασία ενώ παράλληλα έψαχνα για φορέματα στο Pinterest.

Δεν βιάζομαι να βρω γιατί μπορώ να ζητήσω και από την φίλη μου την Αρμέλα να μου φτιάξει ένα αλλά ήθελα να έχω ιδέες. Το θέμα του γάμου ήταν μαύρα οι ενήλικοι και άσπρα τα παιδιά.

Εν τέλη κατέληξα σε ένα πολύ ωραίο φόρεμα το οποίο βρήκα σε ένα μαγαζί στο διαδίκτυο, το οποίο βρίσκεται λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου. Και ναι, όταν λέω μου ενώ μόνο δικό μου εφόσον η Γιούλη πριν 4 μήνες μετακόμισε στο σπίτι του Βασίλη κοντά στο παλιό μας σπίτι.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ο εφιάλτης μουWhere stories live. Discover now