Yoğunluktan dolayı bu bölüm biraz gecikti. Ama öncekilerden daha uzun oldu. Aralara yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli dakikalar...
Alışverişimiz hız kesmeden devam ederken girmek istemediğim fakat ciddi anlamda sürüklenerek içeri sokulduğum dükkanda iç çamaşır seçmem için ısrar ediliyordu.
Bugüne kadar böyle şeyleri hep internet üzerinden sipariş vermiştim. Satıcının benim giyeceğim iç çamaşırını bilmesini gereksiz buluyordum. Çünkü düz çamaşırlardansa daha süslü, dantelli, ipli falan modelleri tercih ediyordum. Şimdi ise burada mustakbel kayınvalidemin yanında yapamazdım.
Zilan beni ikna etmeye çalışıyor, getirdiği bir kaç modeli önüme seriyordu. Ve birden aklıma sinsi bir plan geldi...
"Zilan tamam seçicem güzelim, bir dakika müsade et kısa bir telefon görüşmesi yapayım."
"Tamam yenge."
Ne ? Yenge mi? İlk defa biri bana yenge diyor. Omen tanrimm
Şimdi bunun sırası değil işine odaklan Mizgin !Yengemin geçen gün lazım olur diye verdiği numarayı yani Baver'i aradım.
Çalıyor..."Alo"
"Heh, ben Mizgin. Nasılsın Baver'im?"
"İyiyim, sağ ol. Hayırdır ?"
"Sana bir soru sormam gerekti."
"Hızlı sor Mizgin. İşim var."
"Tamam tamam, dur. Şeyy alışverişe çıktık ya biz..."
"Eee"
"Şimdi bir konuda zevkini öğrenmem gerekli oldu..."
"Ne konuda ? Elbiseni de almışsın zaten. Çiçek böcek sormayacaksın herhalde."
"Yok, iç çamaşırı alıyorum da sen hangi renk seversin mesela ?"
"Kızım kafan mı güzel ? Annemler yanında mı?"
"İyiyim, yanımda değiller benim için çamaşır bakıyorlar. Ama ben canım kocamın zevkini önemsiyorum."
"Saks al. Kapatıyorum."
"Sa-..."
Telefon yüzüme kapandı...
Bu bizim ilk ve en uzun telefon görüşmemizdi sanırım.Çamaşır sormamdan etkilenir sanmıştım ama sesi odun gibiydi. Dağ ayısı !
Söylemiş olduğu saks rengi hariç zevkime uygun olan çamaşırları seçtim, kasaya ilerleyelim derken önüme aniden çıkan kişi ile durdum.
Zilan beni durdurup elimdeki çamaşırlara baktı. " Renkler yanlış gözüküyor." dedi.
"Neyi yanlış ? Bu benim zevkim."
"Abimi aradın sanıyordum. Hani kocanın sevdiği renk için."
Siktir ! Duydu mu ? Ya böyle yakalanmamalıydım. Hayır yaaaa!
"Şey ben abine t-shirt alıcam da onun için sordum."
Elimden çamaşırları alıp bazıları hariç modellerin saks renkleri ile değiştirdi. Tekrar yanıma gelip, bana verdi.
"Böylesi ikimiz için de daha iyi Mizgin."
Pekâlâ, saks rengi benim de favorilerim arasındaydı ama Baver bundan etkilenmiş olsaydı alacaktım. Umrunda değilmiş gibiydi sesi. Hevesim kaçtı. Yinede Zilan değiştirmişken bunları satın aldım.
Biraz kafam karışmıştı. Ben Baver'i havada karada etkilerim diyordum ama yapamayacakmışım gibi duruyordu.
Mağazadan çıkıp bir kaç dükkan daha gezindik. En son kuyumcudan çıkmıştık ki Baver'in geldiğini gördüm. Bana bakmadı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİZGİN (Berdel) +18
Teen FictionHayatımın bana sunduğu zorluklar ile mücadele ederken bir yanım sevilmeyi, değer görmeyi, aşık olmayı arzuluyordu. Peki, doğru kişi nasıl seçilirdi ? Ya da hayat seçme hakkı tanır mıydı? İstekler, arzular, tutkular planlandığı gibi gider miydi? Yoks...