Sahile geldiğimde kendimi kumların üstüne attım.Çantamı yanıma koydum ve bakkaldan aldığım şeyleri yemeye başladım.
Hava gerçekden de güzeldi ve her zaman ki gibi sahil de kimseler yokdu zaten buraya gelende olmazdı bura bana hep huzur verirdi bura benim gizli sığınağım gibiydi.
Yemeyi bitirince vişne suyumuda bitirip poşetin içine koydum eve dönüşte çöp kutusuna atardım.
Ayağa kalkdım ve üstümü silkeledim daha sonra tam oturucakdim ki bı kedi sesi duydum sesin geldiği yöne kafamı çevirdigimde siyah renkde bı kedi gördüm yanıma doğru geliyodu.Yanına gidip başını okşamaya başladım çok güzeldi kediyi kucağıma alıp geri yerime oturdum kucağıma iyce yerleşti galiba beni sevmişti gece gibi simsiyahdı.
Sende mi benim gibi yalnızsın dedim bı anda ve devam ettim senide mi kimse istemiyo ?
Gözlerini bana çevirip sanki dediğimi anlamış gibi bana bakdı başını okşadım tüyleri çok yumuşaktı.
Senin adın Gece olsun mu ? dedim
Her sahile geldiğimde birlikde otururuz ne dersin dedigimde miyavladı galiba bu bı olur demekdi.
Beni kimse sevmiyo biliyo musun ?
Ailem sürekli kavga ediyo ve ben dayanamıyorum.
Bide şey var yani biri var ama daha tanımıyorum beni sevdiğini ve hatta bana değer verdiğini söyledi ben açıkçası bilmiyorum beni birinin sevebilecegini düşünmüyorum ama ya gerçekden seviyosa beni gerçekden seven birini üzmek de istemem umarım kim olduğunu bulurum.
Beni seven birini kaybetmeyi istemem çünkü hayatım boyunca hiç sevgi görmedim ve buna çok ihtiyacım var hayatımda beni seven beni düşünen birine ihtiyacım var.
Sence inanmalı miyim ya ona inandıgımda beni hayal kırıklığına ugratırsa ya bu bi şakadan ibaretse o zaman ne yaparım bilmiyorum zaten zor şeyler yasiyorum üstüne üstlük bide bunu kaldıramam.
Yine gözlerini bana çevirip miyavladı.
Neyse ya çok düşünmesem daha iyi olucak bence zaten dün gecede düşünmekden rüyama girdi.
Bi keresinde şöyle bişey duymuştum birini ya da bir olayı ne kadar çok düşünüp kafaya takarsan o kişi veya olay rüyana girermiş.
Galiba bende çok düşünüp hatta kafamda senaryo kurduğum için rüyama girdi aslinda benim senaryolar da fena değildi ama neyse.
İnanamıyorum sana ya bide hala senaryolar fena değildi diyosun !
Of neyse ya iyice bı garip oldum zaten senaryo kurmalar kendime kızmalar falan töbe töbe
Sende hemen rüzgara kapildin gittin ya eğer bı daha sana yazarsa çok yüz vermek yok dedim kendi kendime.
İyiki sahile gelen giden olmuyodu yoksa ne düşünürdü burda oturmuş deli gibi konusuyo derlerdi büyük ihtimal.
Aman kim ne düşünürse düşünsün umrumda değil.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim çantamı aldım ve içinden telefonumu çıkardım yine o yazmisti.
Artık gerçekden de merak ediyorum kimdi bu.
Kedinin bir kez daha başını okşayıp bak yine o yazmiş dedim.
Kedi kucağımdan kalktı nereye gidiyorsun dedim ve büyük ihtimalle bı daha karsilaşmayabiliriz diye başını okşayip teşekkür ederim Gece dedim elimi çektigimde miyavlayip arkasını döndü ve yürümeye başladı arkasından öylece bakarken şunları söyledim :
İnsan bazen bir hayvana bilene içini dökebilir ve ona çok içten bağlanabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz//Yarı texting
RomansaHayatı boyunca hiç arkadaşı olmayan ve ailesinden de sevgi görmeyen Nehir'in günün birinde onu gerçekden seven biriyle tanışması.. Fakat Nehir'in bilmediği şeyler vardır peki ya Nehir bu sırrı öğrenirse? Bu bizim hikayemizdi Ne olursa olsun bizim h...