Keyifli okumalar sekerlerim 🤗😘
Rojin agahi iyice gaza getirip ona yapacakları planı anlattı agahta rojini dinleyip tamam dedi.Zaten arjensiz artık bir saniye kalmak istemiyordu.Agah: Güzelim
Arjen: Efendim
Agah:Seni kaçırmayımmı?
Arjen: Kaçırmak mı?
Agah:Evet bebeğim artık sensiz bir saniye bile olamam yetti bir türlü kavuşmadık gitti.
Agah herşeyi anlatıp arjeni ikna etmişti.Agah yavaşça yataktan kalkıp üstünü giydi arjenin elini tutup hastaneden Rojhat ve adamlarına yakalanmamak üzere çıktı yangın merdivenine gelince ikiside hemen aşağı hızla indi hastanenin arka taraflarında oldukları için burda rojhatın adamları yoktu agah hızla telefonunu çıkarıp adamı sadıkı aradı.
Agah:Sadık koçum hastaninin arkasına gel arabayla ama rojhatin adamlarına gözükme dikatli ol .
Sadık:Peki efendim.
Sadık hastanenin önünden ayrılıp arabasına binip hızla hastanın arkasına gitti agah ve arjen hızla bindiler.
Agah:Sadık Mardin'e gidiyoruz.
Sadık;Ama efendim
Agah:Hadi Sadik bikerede bir kerede anlayıp sür şu arabayı koçum.
Sadık daha fazla uzatmadan Mardin'e sürdü iki saatin sonunda Mardin'e varmışlardı ,agah arjeninin elini tutup arabadan indi.
Sadık:Ben döneyim Rojhat bey kıl olmasın.
Agah: Gerek yok sen burda kal sonunda ogrenicek zaten.
Sadık onay verir gibi başını sallayıp ordan uzakladti.
Arjen:Agah ailen nasıl bir tepki vericek korkuyorum.
Agah: Güzelim ben senin yanındayken kimse sana hiçbir şey diyemez ki benim ailem öyle düşündüğün gibi kötü değiller annem biraz proglem çıkarabilir ama inanki oda kötü biri değil kabullenicekler.
Arjen: Seni seviyorum.
Agah arjeni kendine çekip üst üste saçından öpüp sarıldı,elini tutup konağın kapısını açtı açar açmaz avluda oturan herkesin bakışları onlara döndü.
Agah:Keyifli ortamınıza bizde dahil olabilir miyiz.
Arjin hanım oğlumu görür görmez koşarak ona sarılıp ağlamaya başladı.
Arjin: Oğlum şükürler olsun iyisin Allah'ıma şükürler olsun.
Agah: İyiyim annem iyiyim seni gördüm daha iyi oldum.
Arjin hanım tebessüm ederek arjene sert bakışlarını dikti.
Arjin:Senin ne işin var burda .
Arjen:Ben şey
Agah:Gel oturalım anne herkese anlatacaklarım var arjin hanım dirensede agah onu oturtup konuşmaya başladı.
Agah:Ben arjeni kendime gelin olmak için kaçırdım davamızı halledelim biz evlenicez.
Arjin hanım hemen ayağa kalktı.
Arjin: Saçmalama oğlum bu ırz düşmanı kızımı getireceksin bunun yüzünden başına neler geldi.
Arjen direk ayağa kalktı arjin hanıma dönerek konuştu.
Arjen:Arjin hanım büyüğümsünüz saygısızlık etmek istemem ama beni buna mecbur bırakmayın ben sizede oglunuzada hiçbir şey yapmadim agahin ve benim yaşadıklarım ise benim suçum değildi lafinizi ölçün konuşun lütfen.
Arjin:Bak hele dilide pabuç gibi,agah bu kız bu aileye gelin gelemez yok ben evlencem dersen aban yokyur artık.
Agah:Anne saçmalama.
Arjin hanım sinirle odasına çıktı rojin direk arjene sarıldı.
Rojin:Bu tepki çok normal ama inanki seni tanıyınca çok sevicek sen rahat ol tamammı azıcık zaman.
Arjen: Teşekkür ederim rojin ama beni seveceğini sanmıyorum.
Agah arjeni kendisine çekip üst üste saçlarından öptü.
Agah:Güzelim yapma böyle bu tepkiyi bekliyoduk hem rojininde dediği gibi azıcık zaman hem sen ilk bagirismada bu kadar üzülürsen oo daha abin ve Rojhat beni dövecek sen onların beni eşek sudan gelene kadar bana vurmasını izlicen oo çok var ama sonuç biz mutlu olucaz .
Arjen: Biliyorum
Rojin:Agah arjeni alıyorum bir güzel duş alsın giyinsin sende git giyin duş falan al gelin yemek yiyelim hem biz halamlarla arjin hanımla konuşuruz.
Sanem hala: Tabiki de güzel kızım azıcık zaman.
Arjen kocaman gülümsedi ve herkese teşekkür edip rojinle onun odasına gitti.
Rojin: Arjen bak burda banyo var şunlarıda al ve git dus alıp aşağı mutfağa gel biliyorsun zaten.
Arjen: Teşekkür ederim.
Rojin:Rica ederim bende azıcık kocamı delirteyim.
Arjen kahkaha atıp banyoya girdi rojinde gardırobun içinden bir üst alıp giyindi ve rojhata mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomanceMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸