Hoofdstuk 18

103 5 0
                                    

Een zachte zomeravond viel over de stad, en het huis van Milo en Matthy was gehuld in een warme, intieme sfeer. De zonsondergang wierp een gouden gloed door de open ramen, en het geluid van zachte muziek vulde de kamer. Het was een avond waarop de zorgen van de wereld even vergeten leken, een moment van rust en verbondenheid.

Milo en Matthy zaten samen op de bank, dicht tegen elkaar aan. Er hing een voelbare spanning in de lucht, een mengeling van liefde en verlangen die tussen hen heen en weer golfde. Milo keek Matthy diep in de ogen, zijn blik intens en vastberaden.

"Mat," begon Milo met een lage, zwoele stem, "ik wil je laten voelen hoeveel ik van je hou. Ik wil je laten zien hoeveel je voor me betekent."

normaal was Matthy de dominante en Milo wilde ook wel weer een keer dominant zijn.

Matthy slikte en voelde een rilling van opwinding door zich heen gaan. "Miel, ik vertrouw je volledig," fluisterde hij, zijn stem licht trillend van anticipatie.

Milo's hand gleed langzaam over Matthy's dij, zijn aanraking zowel geruststellend als prikkelend.

"Laat me je leiden vanavond," zei Milo, zijn stem nu een fluistering die door de kamer leek te echoën. "Laat me de controle nemen en je laten genieten."

Matthy knikte, zijn ademhaling versnellend. "Ja, Miel. Ik wil dat jij de controle neemt."

Milo glimlachte en stond op, waarbij hij Matthy zachtjes bij de hand nam en naar de slaapkamer leidde.

De kamer was gedimd verlicht door kaarsen die een warme, uitnodigende gloed verspreidden. Milo draaide zich naar Matthy toe en begon langzaam zijn shirt uit te trekken, zijn ogen geen moment afwendend van Matthy's gezicht. Elke beweging was doordacht, beheerst, en vol passie.

"Leg je handen op het bed," beval Milo zacht maar vastberaden.

Matthy deed wat hem werd gevraagd, zijn handen op de rand van het bed leggend terwijl Milo achter hem stond. Milo nam een moment om te genieten van het beeld voor hem, zijn geliefde die zich volledig aan hem overgaf. Hij voelde een golf van liefde en begeerte door zich heen spoelen.

Milo plaatste zijn handen op Matthy's heupen en begon hem langzaam uit te kleden, elk kledingstuk met zorg en tederheid verwijderend.

Toen Matthy naakt voor hem stond, drukte Milo een reeks zachte kussen op zijn schouderbladen, langs zijn ruggengraat, en naar beneden. Matthy kreunde zachtjes bij elke aanraking, zijn lichaam zich instinctief naar Milo buigend.

"Je bent zo mooi, Mat," fluisterde Milo terwijl hij zijn handen over Matthy's huid liet glijden, zijn aanraking zowel liefkozend als verlangend. "Ik wil dat je weet hoe geweldig je bent."

Milo leidde Matthy naar het bed en duwde hem zachtjes op zijn rug.

Hij boog zich over Matthy heen, zijn lippen vonden die van Matthy in een diepe, intense kus. Hun tongen verkenden elkaar, de smaak van verlangen en liefde vermengend. Milo's handen verkenden elke centimeter van Matthy's lichaam, zijn aanraking zowel teder als bezitterig.

"Ik wil je voelen," fluisterde Milo tegen Matthy's lippen. "Ik wil dat je me helemaal voelt."

Matthy's ademhaling was zwaar en onregelmatig. "Doe wat je wilt, Miel. Ik ben helemaal van jou."

Milo's ogen glinsterden van passie en vastberadenheid.

Hij liet zijn handen langs Matthy's dijen glijden, zijn vingers zachtjes knijpend en streelend. Hij nam zijn tijd, genietend van elk kreuntje en zuchtje dat Matthy liet ontsnappen. Milo boog zich voorover en kuste Matthy diep, zijn tong in een sensuele dans met die van Matthy.

Langzaam en methodisch begon Milo zijn eigen kleren uit te trekken, zijn ogen nooit van Matthy afwendend.

Matthy keek ademloos toe, zijn ogen gevuld met verlangen en bewondering. Milo's lichaam was sterk en zeker, een symbool van de kracht en liefde die hij voelde.

Toen ze beiden naakt waren, kroop Milo bovenop Matthy, zijn lichaam perfect passend tegen dat van zijn geliefde.

Hij keek diep in Matthy's ogen en zag daar de volledige overgave en het vertrouwen dat hen beiden verbond. Met een zachte maar vastberaden beweging leidde Milo hun lichamen samen, een moment van perfecte harmonie en eenheid.

Matthy kreunde luid, zijn hoofd achterover gooiend terwijl Milo langzaam en diep in hem bewoog.

Milo nam zijn tijd, genietend van elke beweging, elke aanraking. Hij voelde de verbinding tussen hen sterker dan ooit, een symbool van hun liefde en toewijding.

"Miel... oh, Miel," kreunde Matthy, zijn handen stevig om Milo's schouders klemmend.

"Ik ben hier, Mat," fluisterde Milo, zijn stem vol liefde en passie. "Ik ben hier bij je. Voel me, voel ons."

Milo's bewegingen werden langzamer en dieper, elke stoot doordrenkt met liefde en verlangen.

Hij voelde Matthy's lichaam onder hem trillen van genot, elke zucht en kreun een bevestiging van hun diepe band. Milo hield Matthy's gezicht in zijn handen, zijn duimen zachtjes over zijn wangen strijkend terwijl hij dieper in hem doordrong.

"Je bent alles voor me, Mat," fluisterde Milo. "Alles."

Matthy's ogen vulden zich met tranen van vreugde en extase. "En jij bent alles voor mij, Miel. Ik hou zoveel van je."

Hun lichamen bewogen in perfecte synchronisatie, een dans van liefde en passie die hen naar een gezamenlijk hoogtepunt leidde.

De kamer vulde zich met geluiden van hun liefde, de zachte kreten en zuchten van hun verbondenheid. En toen, op het hoogtepunt van hun extase, kwamen ze samen, hun lichamen zich in een moment van pure, onuitsprekelijke liefde en genot.

Na afloop bleven ze dicht tegen elkaar aan liggen, hun lichamen nog nasmeulend van het intense genot dat ze hadden gedeeld.

Milo hield Matthy stevig vast, zijn hart kloppend tegen dat van zijn geliefde. "Ik hou zoveel van je, Mat. Dank je dat je me vertrouwt."

Matthy glimlachte en kuste Milo zachtjes op zijn lippen. "Ik hou ook van jou, Miel. Meer dan woorden kunnen zeggen. Dank je voor alles."

En zo bleven ze daar liggen, in elkaars armen, hun liefde sterker en dieper dan ooit tevoren.

Ze wisten dat, ongeacht wat de toekomst zou brengen, hun band onbreekbaar was. Samen zouden ze elke uitdaging aankunnen, elke storm trotseren, omdat hun liefde hen altijd zou leiden.

Obsessed | mitthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu