6

351 51 91
                                    

iwywbyi gormezden geliyorum ki belki bana acir da kendi kendine biter lanet kitap

taslakta bi kurgu var bu bittiginde paylasicam ben cok seviyorum siz de seveceksiniz hissettim

***

"minjeong minjeong minjeong!" küçük kız koşarak bisikletin önündeki minjeong'a vardığında, sarışın, diz çöküp boynuna sarılan kızı kollarıyla sardı. summer'ın onu neden bu kadar sevdiğine dair hiçbir fikri yoktu fakat şikayetçi değildi. küçük kızla vakit geçirmeyi sevmişti.

"nereden çıktın sen böyle?"

"halamla parka gitmiştik, arabasına doğru gelirken seni gördüm." minjeong sarılmadan çekilip küçük kıza gülümserken arkadan bir kadın sesi duyuldu. "summer!"

sarışın; kızın arkasına bakıp yaklaşan genç, siyah saçlı bir kadın gördüğünde ayağa kalktı. summer da arkasını dönmüş ellerini beline koyarak onlara doğru gelen kadına bakıyordu.

"neden birden elimi bırakıp koşmaya başlıyorsun? aklım çıktı." dedi siyah saçlı kadın summer'ın başını okşarken. "minjeong'u gördüm, o yüzden."

isminin geçmesiyle önündeki kadının bakışları kendisine çevrilirken minjeong boğazını temizledi ve elini uzattı. "minjeong ben, bayan yu'nun ders verdiği bir öğrenciyim."

"giselle uchinaga. summer'ın halasıyım." giselle isimli kadın uzattığı elini sıkarken minjeong yutkundu. "tanıştığıma memnun oldum."

"ben de minjeong."

"hey! minjeong."

minjeong kafasını sesin geldiği yöne çevirdiğinde liz'in ona doğru geldiğini fark etti. az önceki tartışmalarının görüntüleri beynini doldurmaya başladığında kafasını iki yana sallayıp önündeki kadına baktı. "benim şimdi gitmem lazım, tekrardan tanıştığıma memnun oldum."

daha sonrasında summer'a dönerek küçük kızın başını okşadı. "sonra görüşürüz ufaklık."

"görüşürüz minjeong!"

minjeong aceleyle kaskını takıp kilidini açmış olduğu bisikletine binip pedalı hızla çevirmeye başladı. liz'in arkasından ona bağırdığını duyabiliyordu fakat umursamadı.

****

liz x minjeong

liz: minjeong

lütfen yapma bunu

söz veriyorum bir daha yapmayacağım ama bana soğuk davranma lütfen

geçen günkü gibi kız bağır çağır azarla fakat görmezden gelme beni lütfen

minjeong: konuşmak istemiyorum

liz: sana zarar verdiğini sandım minjeong bilseydim gerçekten yapmazdım

minjeong: bana zarar verse ben kendimi koruyamaz mıyım liz

ben üç yaşında savunmasız bir çocuk değilim hatta senden iki yaş büyüğüm

neyin ne olduğunu biliyorum

liz: biliyorum özür dilerim

ama lütfen beni görmezden gelme

minjeong: sen bu aptal wonyoung nefretini aştığında olabilir bu ancak

hayatıma almayı düşündüğüm birisine en yakın arkadaşımın davranma şekline bak

chemistry issues [winrina]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin