1. bölüm

25 10 7
                                    

Selam, bu hikaye uzun zamandır yazmak istediğim bir hikayeydi. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim💞

__________

Ah hayır hayır! Çıldıracağım. Ne oluyor bu lanet olası yerde.
Niye kimse beni dinlemiyor.

"YETEER!" evet şuan koca bir çığlığı koparan bendim. Şirketteki bütün gözler üzerimde gezinmeye başladı.
" Burda ne olduğunu hemen birisi açıklasın!" Dedim en sert çıkan sesimle.

Yanıma asistanım yaklaştı " İdil  hanım tasarladığımız bütün kıyafetleri karşı firma piyasaya koymuş. " Dedi. İşte şimdi tam delirecektim. Üç aydır emek verdiğimiz tasarımlar çalınmıştı ama bu nasıl olabilirdi? En iyi şekilde korunuyorlardı. " Fazla uzatmayacağım şirkette bir köstebek var! Bu çok açık her kimse odama bekliyorum hemen! Ha olurda gelmezse kendim bulurum, bunu yapabileceğimi burda ki herkes biliyor." Dedim.  Zaten bağırıp çağırmamda  bir fayda olmayacaktı.

Sonra siyah gözlüklerimi taktım ve odama ilerledim. Sabah sabah bu kadar kargaşa yeterdi! Tasarımlarım çalınmıştı. Bu büyük bir sorundu çünkü iki hafta sonra koleksiyon olarak sunulacaktı. Kapımı biri çaldı " gir" dedim. İçeri Can geldi. " Ayy İdoşş napıcaz" dedi.

Can  şirkette benim fotoğrafçımdı. Aynı zamanda yakın arkadaşım. Can uzundu kumraldı ve yeşil gözlere sahipti. işinde kimse eline su dökemezdi.  Elinde iki fincan kahve ile yanıma yavaş yavaş geldi. " Bilmiyorum Can şuan düşünüyorum."
Kahveyi masama bıraktı sonra karşıma oturdu. " Sence köstebek kim?" Bıkkınlıkla bir nefes verdim. "Hiç bir fikrim yok ama her kimse onu doğduğuna pişman edeceğim!" dedim.

Bana baktı, gözlerini kıstı sonra ayağa kalktı " ne yapmaya çalışıyorsun ?" Yanıma geldi elini omzuma koydu ve " " Güveniyorum sana İdoşum sen yaparsın! Ayy çok heyecanlandım" dedi. Can bazen çok çocukça olabiliyordu. Ama bu halleri gerçekten beni mutlu etmek içindi. " Sağol Can umarım dediğin gibi buluruz " dedim. Elini omzumdan çekti ve geri yerine oturdu. " İdoşş ben bir şey sorucam, bu karşı firmanın CEOsu kim?" Dedi.

" Özgür Soylu" dedim. Özgür karşı firmanın ceosuydu. Çok başaralı bir tasarımcıydı. Şuan bu yaptığına anlam veremiyordum. Çünkü zaten tasarımları gayet iyiydi. Benimkileri çalmasının bir anlamı yoktu. " Hmm bekle beni İdoş geliyorum hemenn aklımda dahiyane bir fikir var ahahahh" küçük bir kahkaha attı ve odadan çıktı. Canın bazı hareketleri gerçekten komikti.

Bu yaptığına gülümsemiştim. Telefonuma ani bir bildirim geldi. Açıp baktım.

Mesaj Özgür Soylu' dandı.

Mesajta benimle bugün saat ikide bir öğlen yemeği yemek istediğini ve bir konu hakkında konuşmak istediğini belirtmişti.

Bunu kabul edecektim. Çünkü amacını merak ediyordum. Bu işte kesinlikle bir iş vardı.

Benim adım İdil Şanlı ve ben asla yanılmam.

★★★

İnst: wattpat_ailem

Beni takip et edebilirsiniz🫀🩷💕🩷💕🩷💕🩷💕🩷

Mavi<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin