Selam oy vermeyi unutmayın💖💞
★★★
"Sizce de fazla uzatmadınız mı?" Dedi hala adını bilmediğim, bana bir dal sigara uzatan adam. Diğer bana çarpan kaba,öküz ,manda kılıklı adam ise " kendi abartıyor benim suçum ne? Önüne bakmasını söyledim, dikkatli olması için gene suçlu benim" dedi. Şuna bak şuan hem suçlu hem güçlü boşuna öküz demiyorum ben buna!
Ve evet tabiki susmayacaktım. "Birincisi, kimse sana beni uyar demedi. İkincisi: uyaracaksan bile beni düzgün nazik(!) bir dille uyarabilirdin. Üçüncüsü ise sen niye benim vaktimi çalıyorsun, benim görüşmem gereken önemli bir konu varkenn." Dedim. Dediğim gibi asla bu lafların altında kalmam!
Öküz adam bana göz devirdi. Resmen göz devirdi. Erkek adam göz mü devirir?? " Niye devirmesin?" Dedi. Bir dakika ben onu içimden söylmememişmiydim!?? " Bilmem" dedim. Toparlama amacıyla. "Her neyse sana kötü, ve sana da iyi günler!" dedim.
Bence kime ne de dediğim belliydi.
Masadan çantamı alıp kalktım. Tam da o sırada Can yanıma geliyordu. " Can niye bu kadar geç kaldın?" dedim sinirli bir şekilde çünkü şuan sinirimi çıkartacak biri lazımdı.
" Hayatım ne yapıyım çocuk çok acıkmış bende kıramadım" dedi kendini savunurcasına. Öküz adamın ikizi olduğunu düşünğüm adam " bir dakika sen bu yaşta evli üstüne çocuğun mu var?" dedi. Bizi yanlış anlamıştı. Can' ı bu konuda çok uyarmıştım dışarda düzgün hitap et diye ama beni dinler mi? Nerde...
Neyse ki olaya el attım. " Hayır tabiki bu yaşta çocuk mu yapılır?" dedim. " O zaman bu yanında ki eşin değil mi?" Dedi bu sefer.
E oha ama!
" Hayır, Can benim yakın arkadaşım." Dedim. Öküz adamın ikizi kafasını anladım anlamında ağır ağır salladı.
Can gözlerini adamların üstünde gezdirdi. " Bir dakika İdoş sen tanıştın mı Özgür ile" dedi.
" Yoo tanışmadım daha gelmedi heralde." Diye yanıtladım.
Öküz adam ayağa kalktı ikizide öyle.
" Bir dakika yoksa sen İdil Şanlı mısın?" dedi." Evet... Ozaman sende Özgür Soylu' sun" dedim. Taşlar yerine şimdi oturuyordu. Diğer ikizi de ayağa kalktı. " E bende Özgün Özgür'ün ikizi." Dedi elini uzattı. Bu adamla benim bir sıkıntım yoktu, oyüzden elini rahatça sıkabilirdim. Uzattığı elini sıkıp "memnun oldum" dedim.
Can da Özgün' ün elini sıktı. Özgür de el mecbur elini Can' a uzattı Can önce bana baktı izin alırmış gibi baktı. Kafamı sorun yok anlamında salladım.
Sıra bana gelmişti önce gözlerime baktı. Sonra elini yavaşça uzattı, gözlerini çekmeden " pek iyi bir başlangıcımız olmadı ama bence bunu unutup yeni bir başlangıç yapabiliriz, ne dersin mavii?" dedi. Bende gözlerimi ondan ayırmadım yavaşça elini sıkmak amacıyla tuttum. Tutar tutmaz elimi sıktı. " İyi ,olsun bakalım yanlız bana mavii değil adımla seslen."
Dedim. Bana mavii denmesinden hoşlanmıyordum. Babamdan başka kimse diyemezdi bana..." Niye bir sorun mu var?" dedi. Konuyu açmak istemiyordum. "Hayır sadece bana mavii denmesinden hoşlanmam. Lütden senlenme" dedim.
Önce bir düşündü " eğer bir sıkıntı yoksa diyebilirim bence hadi otur mavii" dedi. Sinirlerimle oynuyordu. Ama ona neden dememesi gerektiğini anlatamazdım. Oyüzden bir şey demeden oturdum. Özgün " Madem tanıştık, bu anlaşmazlıklarıda çözdük o zaman esas konumuza dönelim. Tasarımları kim bizim şirketin bilgisayarına yükledi?" dedi.
Bu demek oluyordu ki onlar çalmamıştı. Bir hain ortalığı karıştırıyordu.
★★★
Beni oylaaa★
Evet evet aşağıdaki yıldıza basssss!!!!
Hadi bacım iyi günlerrr👠👠
İnst: wattpat_ailem
Beni takip et edebilirsiniz🫀🩷💕🩷💕🩷💕🩷💕🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi<3
General FictionPonçiklerim bu hikayemm iki inatçinin macera dolu hayatını anlatirr. Özgür♥İdil Sizleri seviyorum Muahhhh😘😘🌵