Selamm ponçiklerim🌺🌸
Karakterler kısmında biraz kararsız kalıyorum ama şuan size ilk iki ana karakterin resmini Buldummmmm.
İdil Şanlı↓
İdil kesin bu ponçiklerim🌺
Bu Özgür vibesi veriyor bana↓↓
Özgür olarak bunu seçtim nedenini bilmiyorum.
Birde bulmam gereken bir adet Özgün de var...
Ha bir Cann zaten o çok komik bir karakter nedenini yakında anlayacaksınızz.
Sizin karakterlerde ki fikriniz nedir??
O zaman iyi okumalar bebitolarr😘
★★★
"Can yavaş ye, yemek kaçmıyor" dedim uyarıcı bir tonla resmen bizi elaleme rezil ediyordu. "Oy sonone" dedi yemek dolu ağzıyla. "Ya bıraksana rahatına baksın" dedi Özgün. Peki tamam diyim sustum çünkü cidden bir şey diyesim yok tu. Özgür sessizce yemeğini yiyordu arada bana bakıyordu.
Ben Özgür'ün insanlar içinde sürekli sessiz olduğunu fark ettim asla gerekmedikçe konuşmazdı. Özgün öyle değildi tam aksine sosyaldi. Bana gelirsek ben ne çok sosyal ne de çok kendime kapanık bir insandım. Can'ı zaten söylemeye gerek yoktu. "Ne düşünüyorsun?" Diye sordu Özgür. Derin bakıyordu, bunu görebiliyordum. " Hiç öyle dalmışım" dedim. Düşündü sonra kafasını salladı ve yemeğe devam etti.
Can son lokmasını da ağzına tıkıp "Elhamdülillah bugünde doyduk" dedi. Of Can Of. Koskoca İdil Şanlı'ın arkadaşısın ama hala aynısın.
"İdil" dedi Can."Efendim Can." Dedim. Önce bir ben bir Özgüre baktı. "Sizin aranızda bir şey mi var?"dedi. Yüzü sorgular gibiydi. Ben gözlerimi fal taşı gibi açtım. Özgür ile Özgün gülüyordu.
"Kızım utan diye sormadık cevap ver" dedi. İşte sen bittin Can! Bu sefer gerçekten bittin.
"Aramızda bir şey yok."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi<3
General FictionPonçiklerim bu hikayemm iki inatçinin macera dolu hayatını anlatirr. Özgür♥İdil Sizleri seviyorum Muahhhh😘😘🌵