Öldürür beni bu aşk..
Idam edilirim yüreğinden..
Gözlerin boynuma dolanan halat
Sözlerin tabureme atılan tekme..
Bir damla gözyaşımla veda ederim Yokluğuna...
Bir damla gözyaşım anlatır susuzluğumu
Son nefesim olur kokun..
Genzimden başlayıp ciğerlerimde yangınlar yaratan..
Ve sen son sözü, son yemini olursun yüreğimin...******
Şirket yemeği veriliyor bugün.. Demir ve benim babalarımızın ortaklığının yıl dönümü.. Demir ve ben de yönetim kurulundayız. Eğitimlerimizi de şirket yönetimine yönelik tamamladık. İşletme de yüksek lisansı tamamladım. Demir'de şirkette birçok başarıya imza attı. Bu yüzden bu akşamın babalarımız kadar bizim içinde önemi büyük.. Her zaman olduğu gibi özenle hazırlandım yine.. Ama bu hazırlığın ne şirket ne de konuklarla alakası yoktu. Demir için , görmese de..
O yine çok yakışıklıdır eminim.. Uzun boyu , kaslı vücudu, up uzun kirpikli ela gözleri ve tek yanağındaki gamzesiyle.. Bugüne kadar gördüğüm en yakışıklı en güzel insandı Demir.. Evet güzeldi. Yüzü kadar , gözleri kadar ruhu güzeldi çünkü. Bakışları güzeldi . Gülüşü...Yine daldım . Zaten o aklıma gelince uzaklara dalıp gitmemem içten değil.. Onu seviyorum. Onu seviyorum demek bile az geliyor hissettiklerime . Anlatamıyorum. Kelimelerim tükeniyor. Lügatıma sığmıyor aşkım...
Bir bilseydi tek bir bakışıyla tüm benliğimi unutturduğunu.. Bir bilseydi gülüşüne ömrümü adayacağımı..Canımın en derin anlamıydı Demir.. Can parçam , yürek sızım..
"Eylül ! "
Ve evet beklenen an geldi gitme vakti.. Çok heyecanlıyım . Belki fark eder , bir kere olsun görebilir yüreğimin çırpınışlarını .
"Geldim anneciğim ."
"Güzel kızım su gibisin yine ."
"Kimin kızıyım ? "
Diyerek göz kırptım anneme . Uzun siyah bir gece elbisesi giydim. Ön tarafından bakınca gayet sade ama sırtı derin dekolteli..Saçlarım toplu olduğundan iki omuz gamzem arasındaki dövme de belliydi.. "Vuoi amare osare" yani, İtalyanca "Aşk cesaret ister ." Bana en çok lazım olan şey yani... Uzun koyu kahverengi saçlarımı ensemde dağınık bir şekilde toplattım. Gözlerimi ön plana çıkaran sade bir makyajla tamamlanmıştı hazırlığım.. Çevremdeki bir çok insanın dikkatini çekiyordum. Özellikle de koyu kahverengi gözlerimle.. Yalnız Demir'in görmediği kurak topraklarımla..
"Fiyuuuu . Vay canına , yine harikasınız prensesim ."
Yine daldığım alemden Rüzgar'ın ıslığı ve şebeklik akan sesiyle çıktım..
"Dalga geçme ."
"Ne dalgası abla . Eylül kendini göremeyecek kadar kör müsün ? Yazık şu güzelim gözlere . Miyopluk kaç derece senin ??"
"Rüzgar !"
"Şaka yapıyorum ablacığım. Yalnız kim der ki bu güzellik 27 yaşında. Yanımda 18 lik gibi duruyorsun.
"Kim der ki şu şebek 24 yaşında ."
"Aşk olsun abla ."
"Hadi hadi çıkalım artık yeter bu kadar gevezelik ."
"Bu akşamın en şanslı erkekleriyiz baba . Baksana hatunların göz kamaştırıyor ."
******
Bu gece çok önemli . Eylül de ben de çok çalıştık.. Ve emeklerimizin meyvesini alma zamanı..Gece güzel başladı. Yanımda yeni kız arkadaşım Seçil var. Onunla ciddi düşünebilirim sanırım. Yani ne bileyim o diğerlerinden biraz farklı gibi. Ciddi ilişki adamı değilim aslında, ama artık durulmak istiyorum.. Ha bu arada ben kim miyim ? Demir KORKMAZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAR YOKLUĞUN
RomansaAcınası sensizliğimde kayboldum günden güne.... Varlığımı görmezden gelişine selam olsun