O kızlardan olmaktansa burada kalırım daha iyi. Hem ömrümü burada geçirecek değilim ya kurtulurdum elbet bir gün. Batuhan'ın olduğu yere baktığımda yoktu. Çoktan götürmüşlerdi onu. Hamit'e dönüp
" Dur " dedim. Arkasını döndü ve bana baktı.
"Bu evde kalmak istiyorum ama bir şartım var" Dedim. Kaşlarını kaldırarak ne dercesine gözlerime baktı.
"Kimsin sen? Gizli saklı hiç bişeyin kalmayacak eğer beni istiyorsan kendini anlatacaksın" dedim. Bu cümleleri ben kurmuş olamazdım. Merak ediyordum. Cevap vermese bile sesimin çıktığını bilmesi gerekiyordu. Çok fazla sessiz kalmıştım."Karşılaştığımız an söylemiştim" Dedi
"Hayır farklı bişey var sende. Eğer öyle olsaydı beni bu eve kapatmak için seçenek sunmazdın" dedim. Belli belirsiz gülümseyerek başını salladı. Gözlerindeki gururlu bakışı görmek beni şaşırtmıştı.
"Zekisin" Dedi o anda ama hala anlam verememiştim hiç bi davranışına.
"Şimdi uyu akşama hazır ol tekrar geleceğim" Diyerek çıktı evden. Etrafıma bakınınca her yerde kamera olduğunu gördüm. Pencereye yaklaşıp dışarı baktım. O kadar ıssız ve kasvetliydi ki. Tek hareketlilik koruma için diktiği adamların ayak sesleri ve rüzgardan sallanan ağaçlardı. Bu adam beni başkasına satarsa diye düşünmeden edemiyordum. Allah kahretsin zaten bi işim ve evim vardı. Ne işim var benim burda? Birlikte olduğumuz odaya dönüp kendimi yatağa attım. Parfümü tüm nevresime sinmişti. Acaba ben de onun gibi mi kokuyordum? Huzur veren bi kokuydu bu. Gözlerimi kapatarak Hamit'i düşünmeye başladım.
Gözlerimi açtığımda çok daha yorgun hissediyordum. Telefonum olmadığı için saatin farkında değildim. O yüzden kendimi kalkmak zorunda hissettim. Salona geçtiğimde her yeri kaplayan alışveriş poşetlerini gördüm. Ve yine koltukta dimdik oturan Hamit...
Elinde viski bardağı öylece oturuyordu. Hava kararmıştı. Pencereye baktığımı farkedince konuşmaya başladı."Akşam oldu. Bu poşetleri merak etmiyor musun?"
"Hepsi benim için di mi? " Dedim kaşlarımı kaldırarak ve devam ettim
"Çoğu da gecelik. Böyle bi adam başka ne alabilir ki? " dedim tiksinerek.
"Sana tecavüz etmişim gibi davranma. İstedik yaptık. Sen istedin" Dedi sertleşen sesiyle.
"İlkini ben istemedim" Dedim.
"O orospu çocuğu seninle yattığını söylemişti. Senin de istediğini söyledi. Yoksa birine tecavüz edecek kadar alçak bi adam değilim" Dedi.
"E tabi o kadar kızı elden geçirmişsindir. Zenginsin de hayır diyen olmamıştır" dedim. İnatlaşıyordum. Sinirini bozmak istiyordum ve başardım. Elindeki bardağı koltuğun yanındaki sehpaya koyarak ayağa kalktı. Hızla bana yaklaştı.
"Ne olsun istiyosun? Zamanı geri alamam. Yaşadık bitti. Sonra sen istedin. Eğer seni bırakırsam sana kötülük yapmış olurum" Dedi. Nasıl yani? Bekaretimi aldı diye ona muhtaç olduğumu düşünüyordu.
"Birlikte olduk diye sana muhtaç değilim. İşim var benim evim var. Bu zamana kadar sen olmadan çok güzel yaşadım. Şimdi de yaşarım. " Dedim
"Yaşarsın da.. " dedi ve sustu. Anlamıştım. Belli kalıpları olan geri kafalının tekiydi. Yaklaşıp beni kendine çekti. Dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdi. Bir süre yavaş ve sakince öpüştük. Geri çekilip gözlerime baktı.
"Kırmızı poşeti al ve yatak odasına git. Giyin. Beni bekle" Dedi. Bu öpüşmeden sonra daha fazlasını istiyordum. İkiletmeden dediğini yaptım. Yatak odasına geldiğim gibi poşeti açtım. İçindekini merak ediyordum. Transparan ve dantel detaylı bordo bi gecelik. Kumaşı aşağıya doğru satenle bitiyordu. Çok beğenmiştim. Üzerime giyip beklemeye başladım. Aynaya bakıp duruyordum. Çok güzel duruyordu. Ama makyajsızdım. Yüzüm güzel değildi. Beni böyle nasıl beğenecekti ki?
Kapı sertçe açıldı ve Hamit içeri girdi."Ne oldu? " Dedim. Öfkeli görünüyordu.
"Bi işe canım sıkıldı. Çok güzel görünüyorsun" Dedi
"Teşekkür ederim" Dedim. Yatağa oturarak beni yanına çağırdı. Başlayacağımızı biliyordum ve çok istiyordum. Oturur oturmaz dudaklarımı öpmeye başladı. Elleri kalçalarımı ve göğüslerimi okşuyordu. Bende ellerimi vücudunda gezdirmeye başladım. Yavaşça aşağı doğru indirdim ve penisini okşamaya başladım. Çok sertleşmişti. Hissediyordum ve hissetmek daha çok azdırıyordu. Gömleğini çıkardım. Ardından pantolonunu ve iç çamaşırını. Saniyeler içinde çıplak kalmıştı. Yavaşça yatağa uzandım o da üzerime. Teninin kokusu beni büyülüyordu. Üzerimdeki geceliği sıyırarak kafasını vajinama getirdi ve yalamaya başladı. İşte içimdeki ılık sular tekrar akıyordu. Kafasını elimle daha çok bastırdım. Dilini o kadar iyi kullanıyordu ki zevk sularım gelmeye başlamıştı. İnleyerek
"Hamit" Dedim. Kafasını kaldırarak yüzüme baktı ve tekrar dudaklarıma yöneldi. Yavaşça içime girerek gel git yapmaya başladı. Gözlerimi kapattım. İçimde hareket ettikçe sanki dünya duruyordu. Çok fazla ıslanmıştım zevk ve sızının karışımı bana daha önce hiç hissetmediğim duyguyu hissettirmişti. Sonra içime akan sıcaklıkla gözlerimi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞI ( Ruhsuz Adamlar) +18
Chick-LitRuhsuz Adamlar kalpleriyle savaşmaz, akıl oyunları oynarlar. Kötü bir oyuncuysan kaybedersin. Deniz, kendi halinde yaşayan bir kızken karşısına çıkan eski sevgilisi birden hayatını değiştirir. Kötü bir oyuna çekildiğini anlaması uzun sürme...