6. Kesik Kalp

294 42 23
                                    

Selam bir tanelerime!

Oy verip yorum yapmayı unutmayın, çokça sevgi.

Keyifli okumalar.

|Come Through & The Weeknd|

|Bir Beyaz Orkide & Cihan Mürtezaoğlu|

♠

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6. Kesik Kalp

Yazar Anlatımıyla

İmranlı'ların tam kadro oturduğu büyük yemek masanın başında Kemal bey, onun hemen sol yanında karısı Süheyla hanım ve devamında Kartal ve ikizler; Deniz ve Atlas oturuyor sağ kanatta Kemal beyin iki Kardeşi Nejat ve Huriye uç kısmına ise Süreyya babanneyi oturtmuşlardı.

Yaşlı kadın, yaşlılığın getirisi ile rengi bozarmış yeşil gözleri altından tüm masaya boylu boyunca baktı. Tamdılar ama yarımdılar, bir eksikleri vardı. Yıllarca unutamadılar o eksiği lakin bu eksik Kartal'ın pek umrunda değildi aksine haksız olduklarını kabullendiği tek konuydu. Abisi küçücük bir kız çocuğundan annesini hiç yoktan ayırmıştı. Verilen sözlere, atılan imzalara karşı gelemezdi, gelmekte istemiyordu.

Bugün bu kahvaltı masasında her şey bütün aileye anlatılacaktı. Amcası Nejat bey tüm olanlardan haberdar ve dünki yemekte bizzat bulunan kişiydi. Halası Huriye'nin kocası Hüsnü ise bu tür işlerden korktuğu için aralarına pek katılmıyordu.

"Abi," diye çıkışan Nejat'a onaylayan bir bakış atmış Kemal bey lokmasını yutup ellerini masanın iki yanına koymutu. Süheyla hanım çatala taktığı peyniri bıçakla kesip ağzına aldığında kocasının boğazını temizlemesi ile çay bardağına uzanan eli havada kaldı. Otuz beş yıllık kocasını iyi tanırdı, kesin tadını kaçıracak bir kelam edecekti.

"Söyle Kemal'im." Altay çiğnediği salatalığı hızla yuttuğunda amcası ile kısa bir bakıştılar.

"Süheyla o çok istediğin an geldi. Oğulumuzu evlendiriyoruz." Babasının sözlerini işiten Atlas'ın boğazına az daha yediği zeytinin çekirdeği kaçarken hışımla öksürmeye başladığında ağzından fırlayan çekirdeği halasının on altı yaşındaki oğlu Sezer'in alnına şak diye yapıştırmıştı. Bunu kimse umursamadı ama Sezer huysuz bir bakış attı dayı oğluna, Deniz bu duruma gülmemek için kendini kastı.

"Baba ben evlenemem!" İşte bunu umursadılar. Kemal bey yüzünü sıvazladı sinir bozukluğu ile Süheyla hanım ise ayağındaki terliği Atlas'a gösterip başını iki yana salladı. "Sen değil dangoz abinin evlenme vakti geldi," dedi Kemal bey.

İMRANLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin