Tanıtım

34 4 0
                                    

Öncelikle bu hikayeye tıkladığınız için bile teşekkür ederim. Umarım konusu ve yazımı hoşunuza gider.
 
Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür yani gerçekten de bir savaş olmamış veya olduysa da her hangi bir bilgi alınmadan tamamen düşünce olarak yazılmıştır.

  Yazacağım şeyleri tamamen ben kendim buldum. Her hangi bir pov almadım. Yani eleştiri yapacaksanız eğer lütfen beni olur olmayacak şeylerle suçlamayın çünkü şu anda yazmaya devam ettiğim 'Are you happy?' adlı hikayede bu sorunla karşılaştım. Tekrardan belirteyim konu tamamen bana aittir.

  İstediğiniz shipler olmayabilir ki zaten hikayeye fazla ship eklemek istemiyorum çünkü sonuçta savaştan bahsediyoruz.

  Yazdığım şeyler rahatsız edici olabilir veya fazla küfür içerebilir rahatsız olacak olanların okumamasi daha iyi olur. (Anlattığım gibi olmaya da bilir)

  Ana karakterlerimiz Lee Minho ve Han Jisung'dur.

  Konumuz Gimpo'da çıkan bir savaşta mücadele etmeye çalışan halk ve aralarındaki bu aşık ikilinin hikayesidir.

  Umarım uğraşacağım bu hikayeyi okursunuz.

  Hepinize iyi okumalar dilerim...

___________________________________________

Biliyorum normalde tanıtımlara bunlar yazılmıyor ama ben eklemek istedim çünkü belirttiğim gibi eski hikeyemde bu tür sıkıntılarla karşılaştım yani Instagram üzerinden yazanlar mi dersiniz hikayeyi nasıl devam ettirmem gerektiğini anlatanlar mi dersiniz bitmedi yani. O yüzden de tanıtım altında hem sorunları dile getirdim hem de hikaye hakkında bilgi vermek istedim. Tekrardan iyi okumalar..

Prisoners Of War/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin