B'3~"bir planım var"

31 2 0
                                    

(Ölmedim yaşıyorum)

Sabahın ilk ışıklarıyla beraber kurtulanların yarısı gözünü aralamış, etrafa bakıyorlardı...

Han ,kucağına kafasını koyan kardeşini sarsmadan gerindi..tam yanında saklanarak uyuyan, yeni tanıştığı o adama göz gezdirdi...

"Lee Minho...tanrım ne unutulmayacak
isimdi ama"

Derin bir iç çekti Han.. belkide o olmasa şu anda cesedi bile bulunmazdı.. minnettardi, onu kardeşine kavuşturduğu için çok minnettardi..yavaşça huzurla uyuyan oğlanı dürttü.."Hey..Minho.."

Gelen sesle biraz olsun gözlerini aralayabildi bu oğlan..usulca kafasını Han'a çevirdi.."hm?" Gözlerini ve şakaklarini ovdu, çok yorgundu ama yinede kalkıp birer plan yapmaları gerekiyordu.

Herkesin korktuğu kadar Minho'da korkuyordu.. kendi canı için değil de buradaki onlarca küçük ve yetişkin için endişeliydi..kendisinin bir ailesi veya yaşadığı biri yoktu..ölse pek de sıkıntı etmezdi ama buradakiler.. herkese yavaşça göz gezdirdi..savaşı hak etmeyen onlarca can oturmuş birbirine destek olmak için sarılıyordu.. dudaklarında minik de olsa bir gülümseme belirdi oğlanın.. kasabasının sıcaklığını ve insanlarını gerçekten seviyordu..

"Minho, daldın yine.." ince uzun parmaklarını oğlanın yüzünün önünde salladı Han "İyi misin?". Bir anda irkildi Minho, gülümseyerek Han'a döndü "ha? evet evet iyiyim.." emin olmayarak baktı oğlan gence.. gerçekten pek iyi gözükmüyordu. "İyi olduğuna emin misin?" Gözlerini kirpiştirarak baktı minho Han'a.."hmhm..iyiyim.."

Minho Han'dan herhangi bir cevap beklemeden telefonunu kontrol etti
'Sinyal yok'
"Ah..siktir.." arkadaşına ulaşmaya çalışıyordu oğlan, durumu bir tek ondan öğrenebilirdi ama kahrolası köyde sinyal bulunamıyordu. Minho'nun içi içini yiyordu, delirecekti, bunlar kimdi? Niye durup dururken savaş açmışlardı?...oğlan bir anda hızla Han'a döndü.
"Hey Han!"
Ani seslenmeyle yerinden sıçradı oğlan
"Evet..efendim?"
Minho elini ona doğru şıklattı "A dünkü askerlerin.. dünkü askerlerin üniformalarinda ne yazıyordu hatırlıyor musun?" Han aniden gelen soruyla afallamisti..."yani evet bir kısmını, neden sordun? "
"Şimdi bana ne gördüğünü söylemeni istiyorum... lütfen.."
Oğlan sertçe yutkundu
"Güney Kore 1765-1993....Seul Uluslararası Darbe Komutanlığı...." Dedikleri ile birlikte olduğu yerde kalmıştı Han...şimdi farkındaydı işte...
"Kahretsin.."

Kendi ülkeleri, yıllardır durdukları bu topraklar, en önemliside aynı insanlar onlara savaş açmıştı..derin bir nefes verdi Han, Dünya iyice acınası bir yer haline geliyordu ve kimse de buna dur diyecek cesaret yoktu, Minho'ya döndü oğlan.."ne yapabiliriz? Silahımız..cephanemiz...savaşacak birimiz...tanrım ,minho hiçbir şeyimiz yok"

İçinde yaşadığı korkuyu kimseye anlatamazdi oğlan..sanki o dakika etraftan gelen sesler kesilmiş, kulağı duymaz olmuştu.. kafasının içinde deli gibi düşünceler dönüyordu, Minho iyi değildi..minho hiç iyi değildi.. küçüklükten beri yaşadığı şeylerin haddi hesabı yoktu ve şimdi de başına bu gelmişti, iki tane çıkış yolu vardı ya öleceklerdi ya da yıllardır ayak bastıkları bu topraklara sahip çıkacak, oldukları bu savaşı kazanacaklardı..

Han oğlana bakarken konuştu "bir planım var..ama burada konuşamayız" Minho şaşkınlıkla oğlana baktı, derin gözleri 'ne buldun?' dermişcesine parlıyordu resmen, eğer işe yarar bir plansa hayatlarına tekrardan kavuşabilirlerdi. Minho merakla oğlanın gözlerine bakıyordu..Genç kucağındaki kardeşini kenara yatırdı ve Minho'nun bileğini kavradı, "gel benimle"...

____________________§_____________________

Ben ömrümde böyle saçma bölüm görmedim ,yemin ederim kendim yazdım diye hiç de şey yapmıyorum çok boktan bir bölüm oldu yani ne olur bunun gerisini de bilmiyorum aklıma hiçbir halt gelmiyor sürekli son geliyor, hayır yani ortasını yazacağım acaba sonu yazıp 4 bölümlük bir şeylik mi yapsam diyorum ama o da çok az olacak, o yüzden yani elimden geldiğince düzgün bir şeyler yazmaya çalışıyorum, bilerek kısa yazdım normalde daha uzatacaktım ama çoğu kişi zaten wattpad'e giremediği için ben de dedim kısa tutayım, neyse iyi okumalar.

Bu arada verdiğim tarih tamamen sallamaydı ,yani kafamdan uydurdum. Sonra gelip bana bu tarihte hiçbir şey olmamış yazmayın.

Neyse hadi okuyun görüşürüz ,ben yine bir kış uykusunu yatıp geliyorum.

Prisoners Of War/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin