1.BÖLÜM : "Tek Cinayet İki Sanık"

166 4 0
                                    

Adliye koridorlarında mesainin erken saatlerinde yine o bilindik topuk sesi yankılanmaya başlamıştı Avukat Ceylin Erguvan herkesi kendine hayran bırakan tüm güzelliği ve zekasıyla uzun koridorlardan geçerek savcının kapısının önüne geldi kapıyı tıklatıp içerden "gel" sesini duyunca içeri girdi.

Ceylin - Günaydın sayın savcım bir maruzatım olucaktı.

Ilgaz - Günaydın avukat hanım buyrun.

Ceylin - Dün ki dosyamla ilgili sayın savcım ifadeleri görmek istiyordum.

Ilgaz - Uyapa yüklenince görürsünüz

Ceylin - (sinirli bir gülümsemeyle) savcım ifade elinizde diye biliyorum uyapa yüklenmesi saatler sürer iki dakika inceleyebilirim diye düşünüyorum.

Ilgaz - Avukat hanım gerçekten merak ediyorum bu özgüven nerden geliyo size? (ılgaz elini sallayarak) usul,kanun,kural bilmezmisiniz ne dediysem o dosyaya gizlilik kararı aldırırım sittin sene göremezsiniz hiç bir şey şimdi bittiyse çıkabilirisiniz. Dedi ve önünde ki dosyalarala ilgilenmeye başladı ılgaz

Ceylin çok sinirlenmişti kafasına koymuştu bu davayı kazanmalıydı sırf bu savcının yüzüne doğru bir zafer gülümsemesi göndermek için. Sonra masya doğru bir adım attı ve hafifçe masaya doğru eğilerek,

Ceylin - Bu gün yine tam gününüzdesiniz sayın savcım yardımlarınız için teşekkürler.

Ilgaz ceyline bir bakış attı ve kadının topuklarını yere vura vura çıkıp gitmesini izledi garip bişeyler vardı bu kadında ılgaza göre, hem çok sinir olup hem de içten içe onunla çatışmayı seviyodu en az kendisi kadar zor ve inatçı bir karakterdi ceylin. Sonra tüm bu düşünceleri aklından atıp tekrar önündeki dosyalara odaklanmaya çalıştı o sırada kapısı vuruldu. Polis memuru gelmişti.

Polis - savcım bir olay yeri var çöp konteynerinde bir kadın cesedi bulundu.

Ilgaz - (elindeki kalemi bırakıp) ozaman gidelim. Der ve olay yerine doğru yola çıkar.
-------------
Ilgaz olay yerine gelir ve bilgi almaya başlar.

Eren - sayın savcım yaklaşık 2 saat önce 25 30 yaş arası bir kadın cesedi kağıt toplayan genç tarafından bulunuyo çöpün içinde bir valiz ve onun içinde de ceset olduğunu fark ediyo çocuk şoka girmiş durumda (eliyle çocuğu göstererek) başka da bişey bildiği yok gibi direkt bu noktayı gören kamera yok malesef ki ama çeveredeki tüm güvenlik kameralarını incelemeye aldık.

Ilgaz - tamam çöpün içi de bir incelensin gencin karnını falanda doyurun önce sakinleşsin sonra tekarar detaylı bir ifade alalım metim amirim maktulün tanımına uyan yakın zamanda kayıp ihbarı falan varsa değerlendirelim, önce kimlik tespiti yapılsın.

Metin - emredersiniz savcım umut bak bi buraya...

Ilgaz gerekli talimatları verdikten sonra başında adli tıpçıların toplandığı valizin yanına doğru gider maktüle bakıp incelemek ister tam o sırada yüzüne bakar ve bir yerden tanıdık gelir ılgaz için o an zaman bir kaç saniye için durur şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışır bu kadın dün gece ki kadın diye içinden geçirir hemen eğildiği yerden kalkar ve makam aracına doğru gider kafası karışmış ve ne yapıcağını bilemez halde sadece şoförüne emniyete der.
----------------
Ilgaz savcı metin amiri ve ereni emniyette beklemeye başlar içinden bir ses bu durum başına büyük bela olucak der gibi hisseder. O sırada metin giriş yapar ılgaz hemen yanına gidip,

Ilgaz - baba senin odanda bir konuşa bilirmiyiz erende gelsin.
Metin o an bişeyler olduğunu anlar ancak sadece kafa sallamakla yetinir.
--------------
Ilgaz - işte böyle yani hayatımda ilk defa dün gece gördüm kadını onun haricinde tanımam etmem eren adresini de verdim olay mahali olabilir inceleyin, artık bu davaya bakamam.

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin