5.BÖLÜM: "Kalp Çarpıntıları"

145 7 4
                                    

   Ilgaz da Ceylin de arabada hiç konuşmamışlardı zaten karışık olan kafaları artık hep çorbaya dönmüştü. Ilgaz yavaş yavaş hislerinden emin olmaya başladıysada Ceylin için durum aynı değildi farklı karakterler farklı düşünce yapıları vardı ve daha önce her ilişkisinde hüsrana uğradığı için içinde anlamsız bir korku vardı. Ceylin Aşka tövbe etmiş ve Ilgazla da bu kadar hızlı ilerlemek pnu korkutuyordu. Sadece anlık bir çekimle oldu arada herhangi bir duygu yok diye söyledi kendi kendine aklını bunu ikna edebilsede onu her gördüğünde değişen kalp atışlarını nasıl ikna edicekti bilmiyordu. Tüm bunları düşünürken çoktan emniyetin önüne gelmişlerdi. Araba durunca ikiside birbirine baktı gözleriyle anlaşmış gibi derin bir nefes alıp arabadan indiler ve içeri doğru yürümeye başladılar. Gül kapıdan içeri giren Ceylini görünce bir bağırtı koparttı.

Gül - Ceylin!!!!!! ( hemen koşarak sarıldı Ilgazda aynı anda kösede sessizce onu bekleyen annesinin yanına doğru gitti)

Ceylin - Anne bir dur sakin ol.

Gül - Nasıl sakin olıyım ben kızım kaç gündür ne yasadık aklımıza neler geldi sen biliyomusun önce cinayetten suçlanıyo dedilar sonra kaçmış polis heryerde arıyo dediler kızım sen nasıl işlere bulaştın.

Zafer - Niye kaçtın şimdi niye geldin? Delirdik burda resmen Ceylin bide o savcıyla kaçmışsın doğru söyle seni zorla mı götürdü bir şey yaptımı?

Ceylin - Annecin babacım önce sakin olun biliyorum çok karışık bir durum amaaçıklıycam her şeyi siz beni dinleyin yeterki baba adam savcı ne yapsın bana allah aşkına güvendeydim zorlada götürmedi ayrıca her şeyi tek tek anlatıcam söz ama önce şu üstümüzdeki suçlamadan kurtulalım lütfen sakin olun.

Kıymet - Oğlum noluyo böyle savcısın sen nasıl adam öldürmekten suçlarlar ayrıca neden kaçtın kayboldun kaç gündür?

Ilgaz - Annecim canım anltıcam söz önce bir akalınıyım sakin sakin konuşucaz sen daha fazla üzülme lütfen.

   Kıymet kaşlarını çatıp sinirli olmaya çalışarak Ilgaza baktı ama yok evlatlarına asla kıyıpta kızamazdı Ceylin zar zor kendi anne babasını sakinlestirmiş Ilgazın oldugʻu tarafa dönmüştü emniyette herkes onlara bakıyordu birbirlerine doğru yürüdüler tam yan yana gelince ileriden Pars göründü elleri cebinde sinirle yanlarına geldi Ilgazla Ceylini kendi bulamadığı onlar isteyince çıkıp geldiği için kendini yenilmiş hissediyor sinirine ve gururuna yediremiyordu.

Pars - Bir savcı ve bir avukat siz ne yaptığınızın farkındamısınız kaçtınız ya siz koskoca devletin savcısı bir suçlu gibi arandî kaçak duruma düştü nasıl toparlıycaksınız bu kaybolan itibarınızı.

Ilgaz - Siz bizim itibarımızı hiç düşünmeyin savcım biz suçsuzuz ve bunu ispatlamak için derin bir araştırmaya girdik kaçmadık yani anlımız ak. Birazdanda size göstericeğimiz delillerle bunu ortaya koyucaz. Ama bence siz bu zamana kadar gerçek katili neden bulamadınız bence önce bir onu sorgulayın. Şimdi izninizle delillerimizi sunalım.

   Pars tüm emniyetin önünde kıpkırmızı kesilmiş sinirden eli ayağî titremeye başlamıştır. Ilgaz sorgu odası tarafına doğru yürümeye başladı arkasından ceylinde takip etti parsın yanından hızlıca gittiler.

-----------------

Engin - Yani savcım görünen üzere Ceylin Erguvan o gece maktülün evinin bulunduğu sokağın yakınından bile geçmemiştir tüm görüntülerimizi incelemeyede alabilirsiniz.

Pars - Tamam lüzumu yok serbestsiniz avukat hanım.( parmak sallayarak) ancak sorguya çağırılınca gelmediğiniz ve devletin polisini boş yere meşgul ettiğiniz için size dava açıcam bir idari para cezası olmalı.

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin