3.BÖLÜM: "Sonunu Düşünmemeye"

103 6 1
                                    

Ceylin - Alo engin şimdi sözümü kesmeden beni dinle sizin dağ evinin anahtarı hala saksının altında mı?

Engin - E ,evet de ceylo noluyo?

Ceylin - anlatıcam ama şimdi birazdan ofise ve eve polis gidicek beni aramak için hakkımda göz altı kararı var bu gün ki cinayetle ilgili sen eve geç annemleri sakinleştir uydur bişeyler benim olayı çözmek için dışarda olmam lazım

Engin - kaçaksın yani kızım sen iyimisin ne diycem ben zafer amcaya gül teyzeye ne uydırıyım hem sen kimlesin nasıl çözüceksin bu olayı?

Ceylin - ılgazlayım ben sizin evde de saklanıcaz işte akşam gel bize kıyafet falanda lazım olur hadi engin sana güveniyorum lütfen.

Engin - savcı ne alaka neyse, Ah benim manyak arkadaşım tamam tamam halledicem ben dikkatli olun.

Ceylin - Tamam görüşürüz.(ceylin telefonu kapattı ılgaza baktı) halletim gidiyoruz yolu tarif ederim hadi. Dedi va masadan kalktı ılgaz hala ceyline bakıyodu.

Ceylin - Ne bakıyosun hadi gidelim biran önce.

Ilgaz - Bu engine güvenilir mi ki eminsin?

Ceylin - ( göz devirdi ) evet güvenilir kaç defa daha söyliycem.

Ilgaz bunun üzerine hiç bir şey demedi o da masadan kalktı hesabı ödemeye giderken hasan amcanın 10,12 yaşlarında ki küçük oğlu Tarık yanlarına geldi,

Tarık - Ilgaz abi hoş geldiniz özledik senide eren abiyide nasılsınız.

Ilgaz - Hoş bulduk Tarık biz iyiyiz sen nasılsın derslerin nasıl gidiyo.

Tarık - iyidir abi aynı bildiğin gibi.
Dedi ve ceyline doğru baktı ılgaz da bunu fark etti eliyle ceylini göstererek,

Ilgaz - Ceylin ablan arkadaşım, dedi tanıtmak için

Ceylin - Merhaba tarık,
Ceylin gülümseyerek elini uzattı sıkmak için

Tarık - (büyülenmiş bakışlarla ceylinin elini sıkmak yerine öptü) merhaba sizin gibi güzel bir hanımefendiyle tanışmak benim için şereftir hoş geldiniz sefa getirdiniz tekrar bekleriz ceylinciğim bidaha ki sefere ikramlar müssesemizden olur.

Ceylin şaşkın şekil de gülümser hoşuna gitmiştir tarığın sözleri şeker çocuk diye geçirir içinden. Ama Ilgaz aynı şeyleri düşünmez biraz sinirli biraz geregin,

Ilgaz - Tarıkcığım Ceylin abla o kaç yaş buyük senden di mi oğlu.

Tarık - abi sen niye benim işime taş koyuyosun şimdi yengemizse söyle de bilelim (ceyline bakarak) kalbimize gömeriz ozaman.

Ceylin bir kahkaha patlatır ılgaz sinirli bir şekilde kafasını sallar,

Ilgaz - Hey allahım ya... hadi tarık sonra yine görüşürüz biz gidelim artık kasada kim var hesabı ödeyelim biz.

Tarık - öyle olsun abi peki, görüşürüz ozaman, görüşürüz dünyalar güzeli ceylin hanım yine bekleriz, ( ceyline bakarken parıldayan gözleri ılgaza gelince sinirlidir) kasada annem var abi hadi seni de tekrar bekleyebiliriz.

Dedi ve gitti ılgaz ceyline baktı onun gülümsemesini gorünce dayanamadı ılgazda tebessüm etti kasaya gittiler parayı ödeyip çıktılar allahtan ayşe abla herhangibir imada bulunmamıştı yoksa iyice ceyline rezil olucaktı. Arabaya binip ceylinin tarif ettiği yoldan enginlerin dağ evine doğru yola koyuldular.

----------------
Ceylin - işte geldik burası.Hadi geçelim.

Ilgaz ceylini takip etti içeri girdiler evin kapısı büyuk geniş bir salona açılıyordu evin tavanı üçgen olarak yukarı yükseliyordu balkona açılan yere kadar camlar daha da fazla ferahlık veriyordu sol tarafında mutfak ve merdivenler vardı hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı ceylin geçip koltuğa oturdu Ilgaz da yanına geldi,

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin