Ilgaz adliyedeki işlerini hızlıca bitirmek istiyordu bir yandan dosyalarını okuyor bir yandan da Ceylin aklına geldikce sırıtmadan edemiyordu. Ceyline ne ara bu kadar tutuldu ne ara her saniye onu düşünmeye başladı kendiside bilmiyordu. Her şey ona Ceylini hatırlatıyordu. Odasındaki yeşillikler gözlerini, gök yüzünde parıldayan güneş gülüşünü, odasında asılı duran tablodaki dalgalı denizde ele avuca sığmayan hırçın Ceylini hatırlatıyordu. Ilgaz tüm bu düşünceler içinde dosyalarına odaklanmaya çalışırken kapısı çalındı "Buyrun" gelen Erendi,
Eren - Savcım müsade var mı?
Ilgaz - Gel Eren komiserim, haber var mı?
Eren - Karttaki numara bir şirkete ait. Şirketi detaylıca araştırınca da şaşırtıcı sonuçlara ulaştık savcım.
Ilgaz - (kaşlarını kaldırarak ve merakla) Neymiş o?
Eren - Şirketin sahibi Kadir Adarlı bundan 2 ay önce oğluna müebbet verilmesini sağlamıştınız, büyük ihtimal Erhanla iletişime geçen kişide Kadirin adamlarından savcım.
Ilgaz - (şaşkınlıkla gözlerini açtı çoktan kafasında şimşekler çakmaya başlamıştı) Tabi ya Kadir Adarlı. mahkeme çıkışında ettiği tehditler boşuna değilmiş demekki ama benim de düşünmem lazımdı Kadirin bu işin peşini bu kadar kolay bıraktığını düşünmek benim salaklığımdı zaten.
Eren - Savcım bide Kadirin oğlu 3 hafta önce intihar etmiş ceza evinde.
Ilgaz - Ne! O da hıncını benden çıkarmaya karar verdi yani. Ama biz işimizi yaptık hiç bir şeyden pişman değilim oğlu sevgilisini öldürmüş çeşitli kaçakçılık işlerine bulaşmış uyuşturucu, haneye tecavüz her türlü olaydan sabıkası vardı ve yapılması gerekeni yaptım ben.
Eren - Tabi ki savcım ama işte bu tür adamlar anlamaz sadece kendilerini haklı görürler. Rüşvet bile teklif etmişti size davanın görüldüğü dönem şimdi çocuk intihar edince de iyice gözünü karartmış şerefsiz.
Ilgaz - yaptığı tüm planlar boşuna gitti. Ama Kadir burda durmaz. Şimdi bu deliller yeterli değil Kadir Adarlı meselesini kökten çözmemiz lazım illaki usulsüz işleri vardır bunun üstüne gidin biraz yakalama kararı çıkartıcak kadarı yeterli önce bi kenara çekelim sonrasına da bakarız.(saatine baktı mesai bitmek üzereydi Erende bunu fark etti)
Eren - Emredersiniz sayın savcım.
Ilgaz - Benim şimdi çıkmam gerek haberleşiriz.
Eren - Şimdi arkadaşım Ilgaza soru soruyorum. Bir yere mi yetişceksin abi hayırdır?
Ilgaz - (yine aklına Ceylin gelmişti yüzündeki gülümsemeye engel olamadan) Ceylinle akşam yemeğine çıkıcaz.
Eren - Ooo yakışır Ilgazıma be. Sen bu hızla nikahıda yakında kıyarsın beralde. Tek rakibin Türk Hava yolları maşallah.
Ilgaz - Abartma Eren abartma hadi geç kalıcam çıkıyım bende.
Eren - Tamam tamam bekletme zaten müstakbel yangeyi.
İkisi gülüşerek adliyeden çıktılar.
----------------------
- CEYLİN OFİS-Ceylin - Bu nasıl oldu çok mu abartı hı?
İnci hala ters ters ablasına bakıyor Engin de kapının kenarına yaslanmış ceylinin denediği 15. elbiseye çok güzel demek için bekliyordu,
Ceylin - (Sesini yükselterek) ya bişey desenize nasıl olmuşum? İnci sende şöyle bakma yaşına başına bakmam elimin tersindesin bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
FanfictionYa her şey farklı olsaydı ya Ceylin ve Ilgaz farklı şekillerde yan yana gelseydi... Şimdi tüm hikayeyi başa saralım Avukat Ceylin ve Savcı Ilgaz her şartta ve koşulda bir arada kalmayı başarabilirmiydi?