"Yerim mi? Haeyeon Loncasına girmek için sözleşme yapılmadı mı?"
"Ne olursa olsun tercihli değil miydi? Siz bunu buna göre revize ettiniz."
Evet, kesinlikle yaptım. dedi Yerim keskin bir ses tonuyla.
"Ahjussi'nin vasim olması koşulunu Haeyeon Loncası ile olan sözleşmeme koyacağım. Televizyonda A-Seviyelerinin bile her türlü tamamlayıcı parçalarını koyabildiği görüldü. Çoğu eşya alıyor gibi görünüyor ama insanlara izin verilmeyen hiçbir şey yapmadınız mı?"
Bu doğruydu ama neden tam olarak ben... Tanıştığımızdan bu yana bir gün bile geçmediğini hatırladığını mı? Bu kadar paranın bir anlamı olmamalıdır. Belki de Uyanış'ın bir yan etkisi var mı?
"Eh, öncelikle sakin ol. Bunu gereksiz yere sözleşmeye yatırmaya gerek yok. Madem vasi atamak senin hakkının Yerim."
Benim sözlerim üzerine açıklama oldukça serbestti.
"Gerçekten mi? Yani Haeyeon Lonca Liderini dinlemek zorundasın öyle mi?"
"O gibi. Sadece kabul etmem gerekiyor..."
"Hyung."
......Bu sefer sensin. Neden içeri girmediğini merak ediyorum.
"Dikkatli karar vermelisin. Bu herhangi bir rütbe değil, S-Rank. Bunu ben de para ve bunu çok iyi biliyorum, ancak eğer genç bir S-Seviyesi ise her türlü böcek istilasına uğrayacak. muhtemelen daha da kötü olacak çünkü Bak Yerim -yang 15 yaşında."
"Yine de S Seviye Uyanmış Bir Kişinin gitmesine izin vermesine izin vermekten daha iyi değil mi? Eğer loncaya üye olursa bu tür şeyler bir kalacak kadar kapsanacaktır. Yerim benim ayrıntılarımı göz ardı etmediği sürece sorun olmaz; o kadar da kötü bir çocuk değil... muhtemelen?"
"Ben iyi bir çocuğum."
Bak Yerim hemen cevap verdi. Bu sırada hızla yanıma geldi. Sanki güç uyum sağlasaydı kolumu yakalayıp çekerdi.
"Amcamın ailesi yüzünden, özellikle de orospu çocuğu Bak Soochun yüzünden yeteneklim biraz kötüleşti, aslında iyi bir çocuğum. İlkokuldayken öğretmenlerim beni çok övüyordu."
"...O halde biraz ayrı durabilir mi yanlış? Sadece bir adım, iki adım yok."
Heyecanla düşüncesizce kolumu tutmasından korkmadım. muhtemelen hafifçe çekerek safrayı dışarı çıkaracaktır. Bak Yerim itaatkar bir şekilde geri çekildi. Ve daha sonra beklentiyle bana baktı.
Doğru, sen iyi bir çocuksun.
Derin bir nefes alarak dongsaeng'ime girdim. Bunların arasında nasıl bu hale geldim?
"Eğer bir lonca lideriyseniz, her şeyden önce S-Seviyesini yakalamayı düşünmeniz gerekir. Bu kadarının harika olmasına rağmen neden bu kadar huysuz anlarsun?
"Eğer bu, kendisini gerektiği gibi kontrol edemeyen bir S-Seviyesi ise, o zaman hiç yoktan kötüdür."
"Hey, öyle olsa bile, önce onları yakalayıp ödüllerini alırlar, sonra da transfer etmek çok daha iyi."
"Beni aktar? Başka bir yere göndermeyi kastediyorsun, değil mi?"
Yerim tekrar yaklaştı. Lütfen güvenli mesafeyi kullanır mısınız?
"Eğer çok aksi davranırsan bu gerçekleşebilir. Ama iyi bir çocuk olduğunu söylemiştin. O zaman sorun yok."
"Haklısın, ben iyi bir çocuğum. Sanırım sorun olmayacak."
Sanki iyi bir çocuk olduğunu kanıtlamaya çalışıyormuş gibi tekrar geri adım attı. Aynen öyle, lütfen itaatkar bir şekilde orada kalın.
"Öncelikle daha önce de söylediğim gibi vasi sorunu Yerim'le benim aramda. Bir lonca lideri olarak en az tavsiyelerde bulunabilirsiniz ama bunun ötesindeki müdahaleleri aşırı bir şey olarak değerlendirin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The S-Classes That I Raised
FantasyBir F Sınıfı Avcı. Üstüne üstlük, harika S sınıfı küçük kardeşine ayak uydurmaya bile başlayamayan F sınıfı bir ağabey. Paramparça bir hayat yaşadıktan ve hatta küçük kardeşimin hayatını mahvettikten sonra 5 yıl öncesine geri giderek bir şans daha y...