"Anne!"
"Anneeee!"
"Anneeeeeee!"
"Ne var zıkkım!" Annemin odama sinirle gelmesiyle yüzümü gülme hissi kapladı. 18 yaşını geçmeme rağmen annemden izin alıyordum evet! Kaç yaşına gelirsem geleyim annemden izin alacaktım sanırım.
"Efendim kızım?" Tabii ki cevap vermedim. Hep anneler mi cevap vermeyecekti. Birazcık da ben yapacaktım tabii ki! Annem cevap vermediğimi duyunca ayağından terliğini çıkartınca konuştum.
"Tamam tamam söylüyorumm" bu terlik her zaman beni korkutmayı başarıyordu. Yatakta uzanır pozisyondan kalktım. Yatakta ayakta durarak anneme sarıldım annemde bu arada terliğini ayağına geçirdi bende dudaklarımı konuşmak için araladım.
"Özel güçleriniz mi var hanımefendi?"
"Bir düşüneyim. Buna özel güç değilde kızım cevap vermeyince sinirlenen anne olarak yorumluyorum!" bunu söylerken gülerek kalçama vurdu. Güldüm ve yataktan inerek anneme söyleyeceğim şey için karşısına geçtim.
"Annişkooo kütüphaneye gidicem paraa yook"
"Babana söyle versin"
"Anne ya babam vermiyo kii sürekli senin cüzdanından veriyor"
"Ya Bende diyorum bu paralarım nereye gidiyor!" Sinirle ayağındaki terliği çıkartarak salona gitti. Sanırım bir aile faciası yaşanacaktı. Bende bunu fırsat bilerek üstümü giyindim. Üzerime mavi bir crop altıma kargo pantolon ve küçük beyaz bir çanta alarak kombinimi tamamlamıştım. Annemin cüzdanından bir miktar para alarak kapıyı açacaktım ki annemin bağırmasıyla durdum.
"Murat!" Hafifçe gülerek kapıyı açıp ayakkabılarımı giydim.
****
"Ada kızım bir kitap almışım olaayy""söylesene aşkoo belki bende alırım"
Adaya aldığım kitabı gösterir göstermez renginden dolayı çok sevdiği gözlerinden belli oluyordu.
"Bende okurum bunu kesiinn bilgi yayabilirsiniz" hafifçe güldüm ve konuşmak için bedenimi adaya çevirdim.
"Kütüphanede var bunlardan çoğu bende bu kitabı daha almadım kütüphanede çektim fotosunu istersen gidelim mi?"
"Kanka benim de bir kaç kitap daha almam lazımdı bence çok iyi olur"
Ada ayağa kalkınca anladım ki kütüphaneye gidiyoruz. Buradan da başımıza bir iş almadan gelirsek çok iyi olur.
****
"Kızım biraz daha sessiz olun!" Kütüphanedeki amcanın bize seslenişiyle adayla birbirimize baktık. Ada amcaya birşey söylemek için konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kitap Meselesi | Texting
Teen Fictionİkra: bu kitabın içindeki not sana mı ait Barış: O kitabı sen mi buldun? İkra: evet okuyacağım sırada bu notla karşılaştım İkra: numaran yazılıydı Barış: beni hemen ara bu kurgu texting olacaktır. İkra'nın korku ve aşk dolu bir hikayesi.